ΠΕΑΔ: Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί αξιολογήθηκαν;

ipaidia thumbnail

Ως Π.Ε.Α.Δ. θεωρούμε το δικαίωμα στην εργασία αναφαίρετο. Ασφαλώς και οι νεότεροι συνάδελφοι και δικαιούνται και πρέπει να έχουν πρόσβαση στη δημόσια εκπαίδευση. Ωστόσο, δεν μπορούμε παρά να εκφράσουμε την αγωνία μας για τους χιλιάδες που όργωσαν και οργώνουν όλη την επικράτεια βιώνοντας μια ιδιότυπη εργασιακή «ομηρία» αναπληρώνοντας χρόνια τώρα τους εαυτούς τους.

Και απαντούμε σε όλους αυτούς που ευφυολογούν μιλώντας για το αν οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί : η διδασκαλία είναι και εργασία (όχι, βέβαια, με τη στενή έννοια της παραγωγικής εργασίας) την οποία προσφέρουν οι εκπαιδευτικοί ως εργαζόμενοι (όχι, βέβαια, όπως οι βιομηχανικοί εργάτες) στο σχολείο που είναι ένας χώρος εργασίας. Η διδασκαλία είναι και εργασία της οποίας οι όροι, οι συνθήκες και σχέσεις που την προσδιορίζουν συνιστούν αυτόχρημα τις συνθήκες της παιδαγωγικής και διδακτικής πράξης και τις συνθήκες και όρους μάθησης των μαθητών.

*Το κείμενο βασίστηκε στην εισήγηση σε εκδήλωση της ΠΕΑΔ, 13.7.2016 του ομότιμου καθηγητή πανεπιστημίου Ιωαννίνων Γιώργου Μαυρογιώργου «Αναπληρωτές «Νομάδες» Εκπαιδευτικοί: Πολιτικές και Καλές Πρακτικές» εμπέδωσης σχέσεων ευέλικτης και επισφαλούς εργασίας»;

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
ΚΕΜΕΤΕ(2010) Σύστημα διορισμού στη δημόσια δευτεροβάθμια εκπαίδευση –Διαγωνισμός ΑΣΕΠ Αθήνα
Μαυρογιώργος Γιώργος (2016) «Αναπληρωτές «Νομάδες» Εκπαιδευτικοί: Πολιτικές και Καλές Πρακτικές» εμπέδωσης σχέσεων ευέλικτης και επισφαλούς εργασίας»; Αθήνα

ip[
Exit mobile version