Παιδαγωγικά είναι τα κριτήρια για τις συγχωνεύσεις των σχολείων

Με παιδαγωγικά κριτήρια έγιναν οι συγχωνεύσεις των σχολείων δήλωσε στη βουλή ο υφυπουργός Παιδείας κ. Κεδίκογλου ο οποίος μεταξύ των άλλων ανέφερε από τις 231 συγχωνεύσεις σχολείων προέκυψαν 114 σχολικές μονάδες.

Ο υφυπουργός παρέθεσε στοιχεία που αποδεικνύουν ότι οι συγχωνεύσεις αφορούσαν ως επί το πλείστον συστεγαζόμενα σχολεία. Συγκεκριμένα από τα εκατόν είκοσι οκτώ δημοτικά σχολεία που συγχωνεύονται, περίπου τα εκατό είναι συστεγαζόμενα και από αυτά περίπου τα ενενήντα είναι συγκεντρωμένα στην Αττική. Από τα εβδομήντα επτά νηπιαγωγεία που συγχωνεύονται, τα πενήντα τρία είναι συστεγαζόμενα, ενώ τέσσερα βρίσκονται ήδη σε αναστολή λειτουργίας.

Όσον αφορά τις καταργήσεις αυτές, αφορούσαν σχολεία με πολύ μικρό αριθμό μαθητών ή σχολεία που βρίσκονταν ήδη σε αναστολή λειτουργίας. Βέβαια εκτός από τις καταργήσεις και τις συγχωνεύσεις το Υπουργείο προχώρησε και σε προαγωγές και ιδρύσεις σχολείων.

Ο υφυπουργός Παιδείας ανέφερε ότι προήχθησαν 103 δημοτικά σχολεία και εξήντα επτά νηπιαγωγεία, λαμβάνοντας υπόψη τις κτηριακές υποδομές και τον αυξημένο αριθμό των μαθητών, ενώ το Υπουργείο αύξησε την οργανικότητα των δημοτικών σχολείων και των νηπιαγωγείων με τους νόμους 4115 και 4152 του 2013, εξισώνοντας τα λειτουργικά τμήματα με οργανικές θέσεις, βοηθώντας τις σχολικές μονάδες να προγραμματίσουν το έργο τους αποτελεσματικότερα.

Ο κ. Κεδίκογλου αναφέρθηκε και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, στην οποία ιδρύθηκαν 14 ΕΠΑΛ δείχνοντας και την κατεύθυνση που θέλει να δώσει το Υπουργείο και εξυπηρετώντας τις εκπαιδευτικές και αναπτυξιακές τοπικές ανάγκες και βεβαίως μεριμνώντας για τα παιδιά των πιο φτωχών οικογενειών, όταν μιλάμε για εσπερινά ΕΠΑΛ.

ip[
Exit mobile version