ΟΟΣΑ – Συγκεντρωτικό και με χαμηλούς μισθούς στην Ελλάδα το εκπαιδευτικό σύστημα

Οι βασικές ευθύνες σε όλους τους εκπαιδευτικούς τομείς εξαρτώνται από το Υπουργείο Παιδείας.

Όσον αφορά τις μεταρρυθμίσεις με γνώμονα την αποκέντρωση, οι ρόλοι των Περιφερειακών Δ/ντών ενισχύονται για να ανταποκρίνονται στις ανάγκες του συστήματος σε τοπικό επίπεδο” .

Τα παραπάνω αναφέρει η τελευταία έκθεση του ΟΟΣΑ για τις προοπτικές των εκπαιδευτικών πολιτικών στην Ελλάδα του 2015

Για τους μαθητές και τις συνθήκες στις τάξεις «…Οι μαθητές στην Ελλάδα παρουσίαζαν χαμηλότερη επίδοση από τον μέσο όρο του ΟΟΣΑ, (στις τρεις βασικές δεξιότητες που εξετάζονται) στο πλαίσιο του Διαγωνισμού PISA, το 2012, στα Μαθηματικά, στην Ανάγνωση (δηλ. κατανόηση κειμένων) και στις Επιστήμες και ενώ σημείωσαν πρόοδο στα Μαθηματικά σε όλες τις δεξιότητες που ορίζει το PISA, η επίδοσή τους στην Ανάγνωση και στις Επιστήμες παρέμεινε στα ίδια επίπεδα. Ο αντίκτυπος της επίδοσης των μαθητών στον Διαγωνισμό του PISA αναφορικά με το κοινωνικο-οικονομικό τους υπόβαθρο είναι συγκρίσιμος με τον μέσο όρο των άλλων χωρών που μετέχουν στον ΟΟΣΑ….. Οι συνθήκες αναφορικά με τον αριθμό των μαθητών ανά τάξη και τον χρόνο διδασκαλίας για τους εκπαιδευτικούς της Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης θεωρούνται κάτω του μέσου όρου»

ip[
Exit mobile version