ΝΕΕΣ οδηγίες από το Υπουργείο Παιδείας για την αξιολόγηση εκπαιδευτικών

Συγκεκριμένα, οι επιδόσεις των μαθητών των ιδιωτικών σχολείων συγκεκριμένα αυτή τη χρονιά, ήταν πολύ καλύτερες όχι μόνο σε σύγκριση με τους μαθητές των δημοσίων στην Ελλάδα, αλλά και σε σχέση με τον μέσο όρο του ΟΟΣΑ.

Τι αναφέρει νέα εγκύκλιος του Υπουργείου Παιδείας και μελών ΕΕΠ–ΕΒΠ σχολικού έτους 2023-2024

(i) για τους εκπαιδευτικούς στο πεδίο Α1) γενική και ειδική διδακτική του γνωστικού αντικειμένου από το Σύμβουλο Εκπαίδευσης Ειδικότητας,

(ii) για τα μέλη ΕΕΠ των σχολικών μονάδων στο πεδίο Α1) ειδικό υποστηρικτικό και παιδαγωγικό έργο, από το Σύμβουλο Εκπαίδευσης Επιστημονικής Ευθύνης του ΕΕΠ, για τα μέλη ΕΒΠ των σχολικών μονάδων στο πεδίο Α) υποστηρικτικό έργο του μέλους του Ε.Β.Π., από το Σύμβουλο Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης.

Επισημαίνεται δε ότι σε περίπτωση μη συμμόρφωσης στην παραπάνω υποχρέωση δύνανται να επιβάλλεται αναστολή οιασδήποτε διαδικασίας εξέλιξης του στελέχους της εκπαίδευσης, του εκπαιδευτικού ή του μέλους Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π, συμπεριλαμβανομένης της αυτόματης μισθολογικής εξέλιξης του.

Ειδικότερα, για τα στελέχη εκπαίδευσης που αρνούνται να λάβουν μέρος στη διαδικασία αξιολόγησης σε οποιοδήποτε στάδιο αυτής ή την παρακωλύουν με την εν γένει στάση τους, τότε το στέλεχος αντικαθίσταται και αποκλείεται από την διαδικασία επιλογής για την πλήρωση οποιασδήποτε θέσης στελέχους για τα επόμενα οκτώ (8) έτη.

Στο έγγραφο παρατίθενται τα 19 βήματα που θα πρέπει να ακολουθήσουν οι εκπαιδευτικοί και τα μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ προκειμένου να εισέλθουν στην προαναφερθείσα ψηφιακή εφαρμογή-πλατφόρμα και τονίζεται πως οι εκπαιδευτικοί και τα μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ θα ενημερωθούν από τον/την οικείο/α Διευθυντή/ντρια Εκπαίδευσης για τον χρόνο εκκίνησης της διαδικασίας αξιολόγησής τους, ώστε να εισέλθουν στην ψηφιακή εφαρμογή – πλατφόρμα και να καταχωρίσουν τα προβλεπόμενα στοιχεία.

ip[
Exit mobile version