Υποψήφια στις Πανελλήνιες 2020: Μια δεύτερη Προσπάθεια, χρειάζεται ισότητα, όχι «τιμωρία»

Πανελλήνιες 2021: Αλλαγές στα Επιστημονικά Πεδία και στις Αναθέσεις Μαθημάτων

Υποψήφια στις : Κ.α Υπουργέ Παιδείας, Γνωρίζουμε όλοι πλέον τη σοβαρότητα της κατάστασης, κάνουμε υποχωρήσεις, υπακούμε στα μέτρα και ελπίζουμε στην ανάρρωση δικών μας ανθρώπων, αλλά και αγνώστων.

Γνωρίζοντας τις μεγάλες αλλαγές του από την πλευρά των Ανθρωπιστικών Σπουδών, ήταν αναμενόμενο (τόσο για μένα, όσο και για το μεγαλύτερο ποσοστό παιδιών), να επιλέξω το . Εκατοντάδες παιδιά μαζί με μένα, έχουμε το καθημερινό άγχος των πανελληνίων για δεύτερη φορά.
Μαζί με αυτό, έχουμε και το άγχος του εντοπισμού μιας είδησης, ενός λόγου δικού σας, που θα αποδείκνυε ότι εκτός από το ότι <<Προτεραιότητα μας είναι τα παιδιά της Γ’ Λυκείου>>, θέτετε ως προτεραιότητα κάθε υποψήφιο . Αντ’αυτού λαμβάνουμε αδιαφορία και φανερώς άδικα μετρα. Ένα ποσοστό, που δεν θα αντιστοιχεί στο 90%. Σταθερή η ύλη για εμάς, που απέχουμε εξίσου από κάθε επαφή με την εξελικτική της πορεία.
Δικαίως, λοιπόν, ρωτώ γιατί; Γιατί όσοι δεν εγκαταλείπουν, παλεύοντας με εμπόδια ακόμη και στην υγεία τους, προσπαθούν να αγωνιστούν και να προσφέρουν στην Ελλάδα και όχι στο Εξωτερικό, ενώ τα διοικητικά όργανα της παιδείας είναι φανερώς αδιάφορα; Γιατί αυτή η χώρα και οι εκπρόσωποί της, να μην κρατήσουν τα παιδιά της;
Η απόφαση σας για την ύλη, θα είναι σεβαστή, εάν μας δώσετε την ευκαιρία του 90% των θέσεων. Στηρίξτε, (δεν θα πω τα όνειρα), αλλά τα δικαιώματα κάθε παιδιού, που δεν εγκαταλείπει, ενώ αποτυγχάνει και ενώ συναντά κάθε τροχοπέδη. Νιώθουμε σαν να τιμωρούμαστε που ξανά δίνουμε Πανελλήνιες. Αποδείξτε σε μας, στην κοινωνία, αλλά και στον ίδιο σας τον εαυτό, ποιός είναι ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ρόλος ενός, ή μίας Υπουργού Παιδείας. Δώστε σε ΟΛΟΥΣ ΙΣΕΣ ευκαιρίες. Μέσα σε αυτές τις δύσκολες εποχές για όλους μας, ιδίως για τους νέους, αναγνωρίστε το δικαίωμά μας του 90% !  Με εκτίμηση, υποψήφια για δεύτερη φορά, με το Παλαιό Σύστημα.

ip[
Exit mobile version