ΙΕΠ: Κλήση εκπαιδευτικών που δεν έχουν παρακολουθήσει πρόγραμμα επιμόρφωσης

Συγκεκριμένα, οι επιδόσεις των μαθητών των ιδιωτικών σχολείων συγκεκριμένα αυτή τη χρονιά, ήταν πολύ καλύτερες όχι μόνο σε σύγκριση με τους μαθητές των δημοσίων στην Ελλάδα, αλλά και σε σχέση με τον μέσο όρο του ΟΟΣΑ.

Το με έγγραφο του, ενημερώνει πως ζητήθηκαν από τις Περιφερειακές Δ/σεις Εκπ/σης στοιχεία για τους εκπαιδευτικούς που οφείλουν και δεν έχουν παρακολουθήσει πρόγραμμα εισαγωγικής .

1. με το 160330/Ε3/08 -12-2021 έγγραφο του Τμ. Γ’ Επιμόρφωσης Εκπ/κού Προσωπικού του ΥΠΑΙΘ ζητήθηκαν από τις Περιφερειακές Δ/σεις Εκπ/σης στοιχεία για τους εκπαιδευτικούς που οφείλουν και δεν έχουν παρακολουθήσει πρόγραμμα εισαγωγικής μέχρι το 2019.Ο αριθμός των εκπαιδευτικών αυτών σύμφωνα με το 170304/Ε3/28 -12-2021 έγγραφο της ίδιας υπηρεσίας ανέρχεται σε 1.689.

2. με το 11338/Ε4/3/2/2022 έγγραφο του Αυτοτελούς Τμήματος ΕΕΠ-ΕΒΠ του ΥΠΑΙΘ σημειώνεται ότι στις 9/3/2020 με το ΦΕΚ 241/Γ΄ διορίστηκαν 1.040 μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ)-Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) στην Ειδική Αγωγή 3. με το 12889/Ε3/07 -02-2022 έγγραφο του Τμ. Γ’ Επιμόρφωσης Εκπ/κού Προσωπικού του ΥΠΑΙΘ σημειώνεται ότι από τον Σεπτέμβριο του 2020 διορίστηκαν 15.624 εκπ/κοί.

Με βάση τα παραπάνω ο συνολικός αριθμός των ωφελούμενων εκπαιδευτικών ανέρχεται σε 18.353, αντί του αρχικά εκτιμώμενου 11.500. Για τον λόγο αυτό με την υπ’ αριθμ. 281/25-01-2022 (Πράξη 8/03-02-2022) Απόφαση του Δ.Σ. του ΙΕΠ υπεβλήθη και εκκρεμεί αίτημα 1ης τροποποίησης της Πράξης.

Η Α΄ φάση επιμόρφωσης (διάρκειας 96 ωρών, 24 ώρες σύγχρονης και 72 ώρες ασύγχρονης εξ αποστάσεως επιμόρφωση) θα λάβει χώρα εντός του χρονικού διαστήματος από 04/04/22 έως 31/05/2022.

Μετά την ολοκλήρωση της Α΄ Φάσης επιμόρφωσης και την παραλαβή της β’ έκδοσης του υλικού, θα προγραμματιστεί η υλοποίηση της Β’ Φάσης Επιμόρφωσης.

Στον ακόλουθο πίνακα αποτυπώνεται η κατανομή των 96 ωρών επιμόρφωσης ανά θεματικό πεδίο του εκπονηθέντος επιμορφωτικού υλικού σύμφωνα με την οικεία Πρόσκληση:

 

ip[
Exit mobile version