Η Τομεάρχης Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Επικρατείας, κυρία Νίκη Κεραμέως, απαντώντας στο Υπουργείο Παιδείας, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Το Υπουργείο Παιδείας, φανερά ενοχλημένο από την ανακοίνωση της Νέας Δημοκρατίας, δεν διδάσκεται από τα λάθη του και:

▪ Υπόσχεται εκ νέου κατάργηση των πανελλαδικών εξετάσεων, ενώ μόλις χθες ανακοινώθηκε η διατήρησή τους.
▪ Ισχυρίζεται ότι ακολουθεί αταλάντευτα την οδό του διαλόγου, ενώ όσα νομοθετήματα έχει εισηγηθεί στη Βουλή, έχουν συζητηθεί με επείγουσες διαδικασίες και χωρίς δημόσια διαβούλευση.
▪ Εγκαλεί τη Νέα Δημοκρατία ότι εκμεταλλεύεται την αγωνία των παιδιών, ενώ η Κυβέρνηση ανακοίνωσε την υποτιθέμενη κατάργηση των πανελλαδικών εξετάσεων μόλις ένα μήνα πριν τη φετινή διεξαγωγή τους, και μάλιστα, όπως αποδείχτηκε, χωρίς κανένα σχέδιο.

Ας μπει ένα τέλος στον εμπαιγμό και την ανευθυνότητα που επιδεικνύει η Κυβέρνηση στον χώρο της Παιδείας».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΛΟΥΘΩΣ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ κας ΚΕΡΑΜΕΩΣ

Απάντηση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Κώστα Γαβρόγλου στην τομεάρχη Παιδείας της Ν.Δ

Ο Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Κώστας Γαβρόγλου, απαντώντας στην τομεάρχη Παιδείας της Ν.Δ Νίκη Καραμέως, δήλωσε:
Η αντιπολίτευση για την αντιπολίτευση είναι πλέον καθημερνή συνήθεια της Ν.Δ. Είχα την ελπίδα ότι το ευαίσθητο θέμα της Παιδείας δεν θα αποτελέσει αντικείμενο φθηνής αντιπολιτευτικής τακτικής γι’ αυτό και ακολουθώ από την πρώτη μέρα ευθύνης μου, αταλάντευτα, την οδό του διαλόγου.
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, που μελετά και εισηγείται τις αλλαγές στο Λύκειο και τον τρόπο εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, δημοσιοποίησε τις απόψεις του.
Το ίδιο είχε κάνει νωρίτερα η Επιτροπή του Εθνικού Διαλόγου με πόρισμα, όπως και η Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής με το αντίστοιχο πόρισμά της.
Έχω δεσμευτεί στη Βουλή ότι τόσο οι αλλαγές στο Λύκειο, που είναι το σημαντικό θέμα και συμφωνούμε όλοι ότι πρέπει να γίνουν, όσο και η κατάργηση του συστήματος των Πανελλαδικών Εξετάσεων και η αντικατάστασή τους με το Εθνικό Απολυτήριο, θα είναι αντικείμενο συζήτησης με όλα τα κόμματα και τους εκπαιδευτικούς φορείς, ώστε να επιτύχουμε την όσο το δυνατόν ευρύτερη συναίνεση.
Άρα, ισχύει στο ακέραιο η δέσμευση του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα και συνεπώς η κ. Κεραμέως ας μην προτρέχει εκμεταλλευόμενη την αυτονόητη αγωνία των παιδιών και των οικογενειών τους.
Ας απαντήσει όμως στο βασικό ερώτημα που κατ’ επανάληψη θέτουμε και που αποφεύγει συστηματικά η Ν.Δ να απαντήσει. Δηλαδή, αν όντως επιθυμεί την αναβάθμιση των δύο τελευταίων τάξεων του Λυκείου οι οποίες έχουν στην ουσία ακυρωθεί από τις πολιτικές που είχαν ασκήσει οι προηγούμενες κυβερνήσεις στην Παιδεία. Οι τρόποι εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση θα προκύψουν από την αναβάθμιση του Λυκείου που εμείς επιδιώκουμε.
Όλα θα συζητηθούν με όλους στη Βουλή και στην ώρα τους. Κανείς δεν θα αιφνιδιάσει κανέναν και πολύ περισσότερο το Υπουργείο τους μαθητές και τους γονείς.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

«Ο κ. Τσίπρας κορόιδεψε τους μαθητές και τους γονείς τους
παίζοντας με την ψυχολογία των παιδιών»

Αθήνα, 7 Ιουλίου 2017

Η Τομεάρχης Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Επικρατείας, κυρία Νίκη Κεραμέως, σχετικά με τις ανακοινώσεις του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής για το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Αρχές Μαΐου, ο Πρωθυπουργός εξήγγειλε την κατάργηση των πανελλαδικών εξετάσεων.

Λιγότερο από 24 ώρες αργότερα, ο Υπουργός Παιδείας δήλωνε ότι δεν μπορούν να ξεκαθαρίσουν πώς θα μπαίνουν τα παιδιά στο πανεπιστήμιο γιατί δεν το ξέρουν.

Χθες, δύο μήνες μετά, ο Πρόεδρος του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής παρουσίασε το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση που θα βασίζεται, σε τι άλλο; Μα στις πανελλαδικές εξετάσεις!

Ο κ. Τσίπρας κορόιδεψε τους μαθητές και τους γονείς τους παίζοντας με την ψυχολογία των παιδιών.

Αντί για πραγματικό ενδιαφέρον για την Παιδεία, τους νέους και την προοπτική τους, η Κυβέρνηση, με πρωτοφανή ανευθυνότητα και υποκρισία, επιδίδεται σε μικροκομματικά παιχνίδια».