Γαβρόγλου: Ενοχλούν τα σημαντικά βήματα που έγιναν για την Παιδεία

Να εξηγήσει τι εννοεί όταν λέει πως «όταν έρθει στα πράγματα, θα καταργήσει τους νόμους του Μπαλτά, του Φίλη και του Γαβρόγλου» κάλεσε την αξιωματική αντιπολίτευση ο υπουργός Παιδείας, .

«Ενοχλεί ότι τα τρία τελευταία χρόνια έχει γίνει σαφές σε όλη την κοινωνία ότι έχουμε μπει σε νέα φάση στην εκπαίδευση. Ενοχλεί που έχουν γίνει πολύ σημαντικά βήματα και έχει αρχίσει και η αύξηση της χρηματοδότησης για την παιδεία», σημείωσε ο υπουργός Παιδείας από το βήμα της βουλής ενώ κάλεσε τη ΝΔ να εξηγήσει τι εννοεί όταν τονίζει πως όταν έρθει στα πράγματα, θα καταργήσει τους νόμους του Μπαλτά, του Φίλη και του Γαβρόγλου».

Σχολιάζοντας την κριτική της ΝΔ ότι η κυβέρνηση θέλει να κομματικοποιήσει την εκπαίδευση, ο Κ. Γαβρόγλου απάντησε δηκτικά πως αν η κυβέρνηση ήθελε να το κάνει είχε πολύ συνταγές από τις προηγούμενες κυβερνήσεις, αλλά δεν το έπραξε.

«Μη νομίζετε πως είμαστε τόσο χαζοί. Αν θέλαμε να κομματικοποιήσουμε, είχαμε πολύ καλές συνταγές από εσάς» είπε ο υπουργός Παιδείας και επικαλέστηκε προηγούμενο, όπου με υπουργική απόφαση παύθηκαν από τα καθήκοντά τους 256 προϊστάμενοι γραφείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας και 116 διευθυντές εκπαίδευσης. «Σχεδόν 400 παύθηκαν με υπουργική απόφαση. Διορίστηκαν άλλοι στις θέσεις αυτές, ως προσωρινοί, για τρία χρόνια» είπε ο υπουργός Παιδείας, προσθέτοντας ότι αυτή η κυβέρνηση δεν θέλησε να αντιγράψει αυτές τις συνταγές.

Αναφερόμενος στο ζήτημα της θητείας των στελεχών της εκπαίδευσης, ο κ. Γαβρόγλου είπε πως όσοι είναι άξιοι, θα είναι άξιοι παντού και όσο άξιος και αν είναι κάποιος, δεν έχει δικαίωμα να μένει στην ίδια θέση ισόβια.

Αλλά και για τη θέση της ΝΔ στο ζήτημα της κατάργησης του ΠΔ 152, ο κ. Γαβρόγλου σχολίασε: «Κοντεύουμε να θεωρήσουμε πως αυτό το ΠΔ ήταν η μεγαλύτερη ευχή στην ελληνική κοινωνία από ιδρύσεως της. Εδώ αμφισβητήθηκαν οι απολύσεις και οι διαθεσιμότητες. Είναι, ή δεν είναι, το ΠΔ 152 το βασικό εργαλείο που οδήγησε σε διαθεσιμότητες και σε απολύσεις; Το ΠΔ 152 χρησιμοποιήθηκε ως ιδεολογικό άλλοθι και ως φυσικό εργαλείο για να γίνουν τα ρεζιλίκια που έγιναν» είπε ο υπουργός Παιδείας και επανέλαβε ότι αυτό το ΠΔ το γνωρίζουν όλοι οι εκπαιδευτικοί και γνωρίζουν και πώς χρησιμοποιήθηκε.

ip[
Exit mobile version