Έρχεται ΝΕΑ πλατφόρμα για στα οποία φοιτούν τα παιδιά τους – .

Αναλυτικότερα, όπως δήλωσε η υφυπουργός Παιδείας Δόμνα Μιχαηλίδου, αναφερόμενη στο παραπάνω πρόγραμμα «ο γονιός πλέον θα έχει έναν φάκελο, μια ανοικτή επικοινωνία με το σχολείο, για να μπορεί να βλέπει αν έγινε κάτι στην τάξη, να μπορεί να μαθαίνει αν είχε κάτι το φαγητό, αν έκανε απουσία, που ήταν τις δυο πρώτες ώρες. Αυτό είναι κάτι που έχουν πολλά ιδιωτικά σχολεία, τα δημόσια σχολεία έχουν μείνει πίσω και πρέπει άμεσα να δώσουμε τη δυνατότητα αυτή».

Γονείς και κηδεμόνες, θα μπορούν να κλείνουν ραντεβού με τους καθηγητές, μέσω της ίδιας πλατφόρμας προκειμένου να ενημερώνονται για τα θέματα, που αφορούν στα παιδιά τους. Επίσης, σε άμεσο χρόνο θα έχουν μια βασική ενημέρωση για θέματα όπως η πορεία των παιδιών στο σχολείο (απόδοσή σε προφορικές και γραπτές εξετάσεις και τεστ, αν λείπουν από το σχολείο και πόσες απουσίες έχουν αλλά και άλλες παρατηρήσεις σχετικά με τη συμπεριφορά στην τάξη τους και στο σχολείο γενικότερα). Η πλατφόρμα αυτή είχε δρομολογηθεί από τον κ. Κυριάκο Πιερρακάκη, όταν ήταν στο υπουργείο Ψηφιακής Ανάπτυξης, και τώρα αναμένεται να πάρει σάρκα και οστά με δική του πάλι προσπάθεια.

Η σχολική χρονιά θα ξεκινήσει με πολύ λίγα κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό εκτίμησε η υφυπουργός Παιδείας Δόμνα Μιχαηλίδου τονίζοντας ότι στις αρχές του Οκτωβρίου η κατάσταση θα έχει ομαλοποιηθεί. Η ίδια διέψευσε τα δημοσιεύματα τα οποία φέρουν ότι τα σημερινά κενά εκπαιδευτικών στα σχολεία είναι 47.000 και συνεπώς δεν επαρκούν οι προσλήψεις των 28.353 αναπληρωτών. Η υφυπουργός δήλωσε ότι «η νέα σχολική χρονιά θα ξεκινήσει με με πολύ λίγα κενά , δηλαδή με τα κενά που δεν μπορούν να προβλεφθούν αυτή τη στιγμή. Αυτό που μας νοιάζει εμάς είναι ξεκινήσει, η νέα σχολική χρονιά χωρίς ελλείψεις εκπαιδευτικών.

Η απόκλιση μεταξύ των αριθμών 47.000 κενών που το ισχυρίζονται κάποιοι, και 28.353 προσλήψεων είναι κάτι που δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Μπορεί το ένα κομμάτι να είναι πιεσμένο προς τα πάνω, γιατί πολύ Διευθυντές Εκπαίδευσης δεν είναι σε θέση- όχι μη λόγω αποτελεσματικότητας των καθηκόντων τους- να γνωρίζουν ιδιαίτερα στα μεγάλα αστικά σχολεία, ακριβώς πόσους εκπαιδευτικούς χρειάζονται και βέβαια υπάρχει , πέραν από την πρώτη Α΄ φάση, αυτή, που έγινε την προηγούμενη εβδομάδα, δηλαδή, , που οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί ενημερώθηκαν από το υπουργείο Παιδείας σε ποιες γεωγραφικές περιφέρειες έχουν επιλεγεί, σύμφωνα με την μοριοδότηση, που τους έχει δώσει ο ΑΣΕΠ».