Εξορθολογισμός Ύλης μαθήματος Τ.Π.Ε. στο Δημοτικό

Σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. 23/30-6-2016 απόφαση του Ι.Ε.Π. συγκροτήθηκαν Επιτροπές με ειδικούς επιστήμονες, με σκοπό την υποβολή προτάσεων για αναμόρφωση και εξορθολογισμό της ύλης όλων των διδασκόμενων μαθημάτων στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Η μοναδική πρόταση για εξορθολογισμό της ύλης μαθήματος που δεν εγκρίθηκε από το Ι.Ε.Π, είναι η πρόταση της επιτροπής για το μάθημα Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) που διδάσκεται στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, λόγω αντιδράσεων μικρής μερίδας Πανεπιστημιακών καθηγητών επειδή το νέο πρόγραμμα σπουδών ήταν «πολύ υπέρ της Πληροφορικής», . Επιπλέον το Ι.Ε.Π., παρακάμπτοντας την αρμόδια επιτροπή του μαθήματος Τ.Π.Ε. και αγνοώντας τους σχολικούς συμβούλους Πληροφορικής που απέστειλαν σχετική επιστολή , προέβη σε αλλαγή της προτεινόμενης αναμόρφωσης και εξορθολογισμού της ύλης και απέστειλε το νέο τροποποιημένο κείμενο οδηγιών διδασκαλίας του μαθήματος προς στις σχολικές μονάδες, στις 28/12/2016 (Φ20/1835/222136/Δ1).

Η Π.Ε.ΚΑ.Π. διαμαρτύρεται έντονα για τις παραπάνω ενέργειες του Ι.Ε.Π., οι οποίες έρχονται σε πλήρη αντίθεση με βασικά συμπεράσματα του Εθνικού και Κοινωνικού διαλόγου για την Παιδεία. Πιο συγκεκριμένα στο πόρισμα της Διαρκούς Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής (Μάιος 2016) σημειώνονται:

Η Π.Ε.ΚΑ.Π. προειδοποιεί ότι η προσπάθεια, να αποψιλωθεί το γνωστικό αντικείμενο του μαθήματος Τ.Π.Ε. από την επιστήμη της Πληροφορικής, ώστε να καταστεί δυνατό να διδάσκεται από εκπαιδευτικούς με μόνο προσόν την πιστοποίηση Β’ επιπέδου και όχι από εκπαιδευτικούς ΠΕ19/20, θα βρει απέναντί της όλη την εκπαιδευτική κοινότητα της Πληροφορικής. Τέλος, καλεί το υπουργείο Παιδείας να διαβουλευτεί άμεσα με την Ένωσή μας, με σκοπό την υλοποίηση ενός σύγχρονου προγράμματος σπουδών του μαθήματος Τ.Π.Ε. στο Δημοτικό, που να εδράζει στην επιστήμη της Πληροφορικής και να προάγει την υπολογιστική σκέψη.

Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π.

ip[
Exit mobile version