Εκπαιδευτικοί: «Συνεχίζονται οι σοβαρές ελλείψεις των σχολείων σε προσωπικό»

«Να μην επιτρέψουν οι Διευθυντές στην Υπουργό Παιδείας να τους θεωρεί πρόθυμους συνεργάτες στις αντιεκπαιδευτικές της πολιτικές»

Σοβαρές ελλείψεις των σχολείων σε προσωπικό καταγγέλλει ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λήμνου «Αργύριος Μοσχίδης».

Η ανακοίνωση

Τρεις εβδομάδες μετά την έναρξη των μαθημάτων και μπροστά στο δεύτερο κύμα της πανδημίας του κορονοϊού, τα νηπιαγωγεία και τα δημοτικά σχολεία της Λήμνου (όπως και όλης της χώρας), μένουν χωρίς ουσιαστικά μέτρα προστασίας για εκπαιδευτικούς και μαθητές και με σοβαρές ελλείψεις σε προσωπικό που δεν καλύπτουν τις αυξημένες ανάγκες. Τμήματα 20-23 νήπια και μαθητές σε νηπιαγωγεία και δημοτικά σχολεία της Μύρινας και του Μούδρου τη στιγμή μάλιστα που σε ορισμένα από αυτά υπάρχουν διαθέσιμες αίθουσες για χωρισμό τμημάτων, καθώς και νηπιαγωγεία και δημοτικά σχολεία με προσωπικό καθαριότητας μειωμένου ωραρίου, καθιστούν ανέφικτα τα υγειονομικά πρωτόκολλα του ΕΟΔΥ για τήρηση των αποστάσεων μέσα στις αίθουσες και σχολαστικό καθαρισμό και απολύμανση καθ’ όλη τη διάρκεια της λειτουργίας των σχολείων.

Μετά και την Γ΄ φάση των διορισμών αναπληρωτών, συνεχίζονται οι σοβαρές ελλείψεις των σχολείων σε προσωπικό, καθιστώντας δυσχερή την κατάρτιση των οριστικών ωρολογίων προγραμμάτων μαθημάτων των σχολείων :

Λείπουν από το 3ο και 4ο Νηπιαγωγείο Μύρινας 2 νηπιαγωγοί, στο Δημοτικό Σχολείο Κοντιά δημιουργήθηκε λειτουργικό κενό λόγω άδειας δασκάλου του σχολείου, λείπουν εκπαιδευτικοί φυσικής αγωγής και θεατρικής αγωγής από τα δημοτικά σχολεία, ενώ όσον αφορά τις δομές της ειδικής αγωγής, λείπουν νηπιαγωγοί Παράλληλης Στήριξης για το 3ο Νηπιαγωγείο Μύρινας, λείπουν δάσκαλοι ειδικής αγωγής για το Τμήμα Ένταξης του 2ου Δημοτικού Σχολείου Μύρινας, ενώ ανάγκες σε δεύτερο δάσκαλο ειδικής αγωγής υπάρχουν και στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Μύρινας. Από το ειδικό δημοτικό σχολείο και νηπιαγωγείο Καλλιθέας λείπουν ειδικότητες του φυσικοθεραπευτή, του εργοθεραπευτή, του λογοθεραπευτή, του γυμναστή, του σχολικού νοσηλευτή και του ειδικού βοηθητικού προσωπικού. Λειτουργικό κενό υπάρχει και για την Τάξη Υποδοχής Αλλοδαπών μαθητών του Δημοτικού Σχολείου Νέας Κούταλης που δέχεται για φοίτηση παιδιά ρομά που χρήζουν επιπλέον εκπαιδευτικής στήριξης και όχι μόνο.

Η κυβέρνηση και η ηγεσία του υπουργείου παιδείας φέρουν την αποκλειστική ευθύνη για τις συνθήκες λειτουργίας των σχολείων και για τυχόν κρούσματα κορονοϊού που πιθανόν να εμφανιστούν.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ :

ip[
Exit mobile version