Εκπαιδευτικοί: Η αξιολόγηση μεταθέτει τις ευθύνες του κράτους στις πλάτες μαθητών, εκπαιδευτικών και γονέων

Μετά το συντριπτικό «όχι»  του 90% του κλάδου στην προσπάθεια εφαρμογής της που εκφράστηκε με τη συμμετοχή στην απεργία – αποχή, το επιδιώκει να ανοίξει δρόμους για την «είσοδο» της στο σχολεία με την προώθηση επιμέρους πλευρών της, αναφέρει η Γ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης.

Η ρητορική που θέλει να τον παρουσιάσει απλά ως μια τυπική υποχρέωση διαψεύδεται από τις πιέσεις που ασκούνται για την άμεση κατάρτιση του , όταν μάλιστα  δεν προβλέπεται κάποιο χρονικό όριο.

Η κίνηση αυτή ασφαλώς δεν είναι καθόλου τυχαία .Το πνεύμα και οι στοχεύσεις της Υ.Α. για τον ΕΚΛ κινούνται στο πλαίσιο της εφαρμογής της καταδικασμένης από το σύνολο του κλάδου, εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης της σχολικής μονάδας.

Συγκεκριμένα:

Η λειτουργία του σχολείου ρυθμίζεται λεπτομερώς από νόμους και δεν υπάρχει επιπλέον ανάγκη για εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας. Το ζητούμενο είναι η διασφάλιση και η υπεράσπιση των δικαιωμάτων όλων των μελών της σχολικής κοινότητας  και ο καθορισμός των υποχρεώσεών τους μέσα από τη δημιουργία κλίματος εμπιστοσύνης, αλληλεγγύης και σεβασμού ανάμεσα στα μέλη της.  Ένα τέτοιο πλαίσιο δεν μπορεί παρά να είναι αποκλειστική ευθύνη του Συλλόγου Διδασκόντων κάθε σχολείου και καμιά σχέση δεν μπορεί να έχει με οποιαδήποτε αξιολογική διαδικασία.

Η στόχευση του Υπουργείου δεν είναι να επιλυθούν τα προβλήματα των σχολείων, ούτε να στηριχθεί ο εκπαιδευτικός της τάξης. Βήμα – βήμα, πατώντας στους νόμους όλων των προηγούμενων κυβερνήσεων δημιουργούν ένα σχολείο που χωρίς καμία στήριξη, χωρίς χρηματοδότηση, υποδομές και μόνιμο προσωπικό καλείται να λύσει ως “αυτόνομη” οικονομική – εκπαιδευτική μονάδα το σύνολο των προβλημάτων. Αν δεν τα καταφέρνει θα φταίει το ίδιο, οι εκπαιδευτικοί, οι γονείς και οι μαθητές.

ip[
Exit mobile version