H A’ EΛΜΕ Κορινθίας λέει όχι στην– Σε ανακοίνωσή της τονόζει πως « Υπερασπιζόμαστε τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας» .

Ακολουθεί η ανακοίνωση:

 Με βάση την υπ’ αριθμ. πρ. 93506/Δ3 της 25 – 8 – 2023  εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘΑ βρίσκεται, για άλλη μια φορά, σε εξέλιξη σχέδιο περικοπών – «εξοικονόμησης» του ΥΠΑΙΘΑ σχετικά με τον αριθμό των προσλήψεων εκπαιδευτικών Παράλληλης Στήριξης – Συνεκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2023 – 2024.


 Με βάση την συγκεκριμένη εγκύκλιο επιβεβαιώνεται και διευρύνεται η πολιτική του μοιράσματος των εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης σε δυο ή και περισσότερους μαθητές εντός της ίδιας τάξης, ακυρώνοντας στην πράξη τις διαγνώσεις των ΚΕΔΑΣΥ και υποβαθμίζοντας τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών.


 Με την εγκύκλιό του αυτή προς τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης το ΥΠΑΙΘΑ  καλεί τους Διευθυντές Εκπαίδευσης να μειώσουν τον αριθμό των κενών σε παράλληλες στηρίξεις, ορίζοντας ότι: «Σε τμήμα σχολείου στο οποίο υπάρχει απόφαση έγκρισης ΠΣ – Σ για περισσότερους από έναν/μια μαθητή/-τρια, αναλαμβάνει ένας/μία εκπαιδευτικός ΕΑΕ ΠΣ – Σ συνολικά την υποστήριξή τους. Σε εξαιρετικές μόνο περιπτώσεις το ΚΕΔΑΣΥ, κατά την εισήγησή του προς τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης θα τεκμηριώνει με ειδική μνεία την αναγκαιότητα της ταυτόχρονης παρουσίας δύο (2) εκπαιδευτικών  ΠΣ – Σ στο ίδιο τμήμα σχολείου».

Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΥΤΗ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΛΘΟΝ.

 

Η προκάτοχος του σημερινού Υπουργού Παιδείας τον Αύγουστο του 2021, με προφορική εντολή, όριζε το πλαφόν των 2 εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης ανά σχολική μονάδα, προσπαθώντας ταυτόχρονα να ομαδοποιήσει και τις αντίστοιχες ανάγκες σε σχολικούς νοσηλευτές και ΕΒΠ. Τότε  εκπαιδευτικά σωματεία και  ενώσεις γονέων αντιστάθηκαν, υπερασπιζόμενοι τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών με αναπηρία/ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Ο σχεδιασμός του ΥΠΑΙΘΑ ακολουθεί πιστά πρόγραμμα λιτότητας των μορφωτικών αναγκών των μαθητών με αναπηρία/ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, στοχοποιώντας το πιο ευαίσθητο τμήμα του μαθητικού πληθυσμού.

Η αντιεκπαιδευτική κυβερνητική πολιτική θυσιάζει την εκπαιδευτική διαδικασία και τα μορφωτικά δικαιώματά τους στο βωμό των περικοπών ορίζοντας  κόφτες για προσλήψεις προσωπικού. Στοχεύουν να αφήσουν εκατοντάδες μαθητές με αναπηρία/ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες με ελλιπή ή και χωρίς ειδική εκπαιδευτική υποστήριξη, ενώ αντίστοιχα συνάδελφοι που υπηρετούν το Δημόσιο Σχολείο θα βρεθούν στην ανεργία. Το ΥΠΑΙΘΑ πέραν όλων των άλλων δημιουργεί ισχυρές προϋποθέσεις ιδιωτικοποίησης πλευρών της εκπαίδευσης, μεταθέτοντας τις ευθύνες του στις πλάτες των οικογενειών που θα μπορούν (και φυσικά δε θα μπορούν όλες) να προσλάβουν ιδιώτες ειδικούς βοηθούς, αποκομμένους από τον συλλογικό εκπαιδευτικό σχεδιασμό του σχολείου, αφού θα λογοδοτούν στην γονέα και όχι στον σύλλογο διδασκόντων.



ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΚΟΠΩΝ «ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗΣ» ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ  ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ.
ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ

 

  • Κανένας μαθητής να μη θυσιαστεί.
  • Κανένας εκπαιδευτικός να μην οδηγηθεί στην ανεργία.
  • Καταγγέλλουμε το ΥΠΑΙΘΑ για απόκρυψη των πραγματικών κενών, για υποβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης και παραβίαση των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών με στέρηση της πλήρους παράλληλης στήριξης που έχουν εγκριθεί από τα ΚΕΔΑΣΥ.
  • Καλούμε την Α.Σ.Γ.Μ.Ε. και τις Ενώσεις Γονέων να αναλάβουν από κοινού με τα εκπαιδευτικά σωματεία δράσεις και  αγώνα για την αποτροπή – αναίρεση της συγκεκριμένης πολιτικής του ΥΠΑΙΘΑ και της Κυβέρνησης.
  • Καλούμε το Δ. Σ. της ΟΛΜΕ να καταγγείλει τη διαδικασία και να καλέσει σε παράσταση διαμαρτυρίας στο ΥΠΑΙΘΑ.


ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:

 

  • Ένας εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης για κάθε μαθητή που χρήζει παράλληλης.
  • Δημιουργία Τμημάτων Ένταξης σε κάθε σχολική μονάδα που χρειάζεται.
  • Στελέχωση των σχολείων με ΕΒΠ, σχολικούς νοσηλευτές, ψυχολόγους, κοινωνικούς

λειτουργούς και όλες τις ειδικότητες εργαζομένων που έχουν ανάγκη.

  • Να πραγματοποιούνται οι προσλήψεις σε μία φάση, πριν την έναρξη των μαθημάτων, όλων των  εκπαιδευτικών, ΕΕΠ και ΕΒΠ.