Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία έχει ξεκινήσει την προετοιμασία των ηλεκτρονικών διοδίων από το 2011 και σύμφωνα με πληροφορίες ο διαγωνισμός βρίσκεται ήδη στη δεύτερη φάση συγκεντρώνοντας σημαντικό ενδιαφέρον από ΟΤΕ – ΙΒΜ, Autostrada – JP & ABAΞ, ΤΕΡΝΑ – SISE – EFCON, ΑΚΤΩΡ – IBI και ΑΕΓΕΚ –ΕΝΕΤ.
Μέχρι τότε, συνεργάτες του υπουργού αναφέρουν ότι θα ισχύει ο υφιστάμενος σχεδιασμός με τους οκτώ σταθμούς (Τύρια, Μαλακάσι, Πολύμυλος, Ανάληψη, Μουσθένη, Ίασμος συν τα Μάλγαρα και το Άκτιο που αποτέλεσαν την προίκα από το ΤΕΟ). Δεν αποκλείεται ωστόσο η λειτουργία κάποιων διοδίων στους κάθετους άξονες που συνδέουν την χώρα μας με τα Βαλκάνια, καθώς μείζον θέμα για τον αυτοκινητόδρομο είναι η αύξηση των εσόδων του. Στελέχη της Εγνατίας υποστηρίζουν ότι σήμερα όλα τα έσοδα πηγαίνουν για την κάλυψη των δανείων με αποτέλεσμα να δυσχεραίνεται η συντήρηση του δρόμου, που σε πολλά σημεία εμφανίζει πλέον αρκετές φθορές από τα φορτηγά καθώς πρόκειται για τμήματα που έχουν παραδοθεί πριν πολλά χρόνια.