ΠΕΡΙΟΔΕΙΑ ΣΕ ΠΕΛΛΑ-ΚΟΖΑΝΗ-ΕΟΡΔΑΙΑ
β) η αμφισβήτηση από το Υπουργείο των Καθηγητικών Σχολών, αλλά και των Πανελλαδικών Εξετάσεων
γ) η επιδιωκόμενη αντιμεταρρύθμιση σε Γυμνάσιο-Λύκειο-ΕΠΑ.Λ
δ) οι μηδενικοί διορισμοί
ε) τα τραγικά αδιέξοδα των αναπληρωτών συναδέλφων
στ) οι συγχωνεύσεις-καταργήσεις σχολικών μονάδων
ζ) τα τεχνητά πλεονάσματα, οι β’ και γ’ αναθέσεις, η κινητικότητα εντός και εκτός Π.Υ.Σ.Δ.Ε.
η) η ομαδοποίηση των ειδικοτήτων
θ) η επιδιωκόμενη συρρίκνωση της Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης
ι) η μισθολογική-ασφαλιστική-συνταξιοδοτική εξαθλίωση των εκπαιδευτικών
ια) η πολυμέτωπη επίθεση που δέχεται το κοινωνικό κράτος
ιβ) η πλήρης υποταγή των κυβερνόντων στα κελεύσματα και τις επιταγές των δανειστών
ιγ) η επιτακτική ανάγκη στήριξης από την Ο.Λ.Μ.Ε. του Δημόσιου Σχολείου