Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Βρεφονηπιοκόμων Ελλάδας θεωρεί θετικό το γεγονός ότι στο κείμενο που έχει αναρτηθεί στη δημόσια διαβούλευση το Τμήμα του μετατρέπεται σε .

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ

Το Σωματείο μας είχε τοποθετηθεί από τον Ιανουάριο για το συγκεκριμένο ζήτημα, παρεμβαίνοντας στο αρμόδιο Υπουργείο όταν δημοσιεύτηκε η πρόταση της επιτροπής για την κατάργηση του Τμήματος Προσχολικής Αγωγής του ΤΕΙ Ηπείρου και διεκδικώντας την αυτόνομη και αυτούσια ένταξη του Τμήματος στη Σχολή Επιστημών Αγωγής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Δυστυχώς όμως η πρόταση που διατυπώσαμε δεν υιοθετήθηκε στο σύνολο της από το Υπουργείο Παιδείας.

 

Και αυτό γιατί ναι μεν προτείνεται να γίνει το Τμήμα Πανεπιστημιακό αλλά ταυτόχρονα προτείνεται να μη διατηρήσει την ονομασία που κατοχύρωνε το γνωστικό αντικείμενο σπουδών και τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων του και να μην ενταχθεί στη Σχολή Επιστημών Αγωγής.

 

Ουσιαστικά γίνεται κάτι αντίστοιχο με αυτό που συνέβη πριν λίγους μήνες στο σχέδιο νόμου για το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, όταν το Υπουργείο Παιδείας υπέκυψε στις απαράδεκτες πιέσεις συγκεκριμένου κλάδου και φορέων που τον εκπροσωπούν. Με το ίδιο σκεπτικό λοιπόν ιδρύεται και το Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, το οποίο εντάσσεται στη Σχολή Κοινωνικών Επιστημών.

 

Στα πλαίσια αυτά το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Βρεφονηπιοκόμων Ελλάδας αλλά και η Τοπική Διοίκηση του Π.Τ. Ηπείρου & Ιονίων Νήσων του Σωματείου μας, επαναδιατυπώνουν την πρόταση για αυτόνομη ένταξη του Τμήματος Προσχολικής Αγωγής στη Σχολή Επιστημών Αγωγής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και δηλώνουν ότι θα συνεχίσουν τις παρεμβάσεις για τη συνολική αναβάθμιση της εκπαίδευσης των πτυχιούχων του κλάδου μας, με ταυτόχρονη διαφύλαξη των θεσμοθετημένων επαγγελματικών δικαιωμάτων. Τέλος, επισημαίνουμε για μία ακόμη φορά ότι θα πρέπει να δοθεί η δυνατότητα στους αποφοίτους των ΤΕΙ Προσχολικής Αγωγής να μετατρέψουν το πτυχίο τους σε Πανεπιστημιακό, ενώ θεωρούμε ότι το Υπουργείο Παιδείας οφείλει να προχωρήσει άμεσα στην αναβάθμιση και του Τμήματος Προσχολικής Αγωγής του ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης για να εξαλειφθούν όλες οι ανισότητες μεταξύ παλιών και νέων πτυχιούχων αλλά και πτυχιούχων ίδιων τμημάτων διαφορετικών πόλεων.