Τα κενά σε ΠΕ04 και οι διακρίσεις εις βάρος των γεωλόγων

ipaidia thumbnail

Οι φετινές προσλήψεις αναπληρωτών β/θμιας εκπαίδευσης, αν και διπλάσιες σε σχέση με πέρυσι, επαναφέρουν στο προσκήνιο τόσο τη διαδικασία δήλωσης λειτουργικών κενών από τις δ/νσεις όσο και την πλήρωσή τους (ή μη) μέσω προσλήψεων των αντίστοιχων ειδικοτήτων, από το Υπ. Παιδείας.

Ομάδα Αναπληρωτών Γεωλόγων

Το -χρόνιο- ζήτημα γύρω από αυτές τις προσλήψεις, είναι ότι συνδέονται με το πρόγραμμα διδασκαλίας για τους μαθητές των παραπάνω δομών, το οποίο επαφίεται στη διακριτική ευχέρεια των δ/ντών σχολικών μονάδων.

Έτσι, από τη στιγμή που δεν ορίζονται με σαφήνεια ασφαλιστικές δικλείδες για την ισότητα και την παροχή ίσων ευκαιριών μεταξύ των ειδικοτήτων του κλάδου ΠΕ04, διαπιστώνονται κάθε χρόνο διακρίσεις.

Ενδεικτικά, αναφέρονται ακολούθως τρανταχτά παραδείγματα αυθαιρεσίας και ευνοιοκρατίας τα οποία έχουν ήδη καταγγελθεί τόσο στη Δ/νση Ειδικής Αγωγής και Εκπ/σης, όσο και στο Σώμα Επιθεωρητών και Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης.

Α.Π. 15502/Ε2/01-02-2016 Τμήμα Α Γεν. Δ/νσης Προσωπικού Α/θμιας και Β/θμιας-Δ/νση Διοίκησης Προσωπικού Δ.Ε

ΕΙΔΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΝΤΑΞΗΣ

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ ΠΛΗΡΟΥΣ ΩΡΑΡΙΟΥ 5-10-2015

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ

ΠΕΡΙΟΧΗ

ΠΕ04.01.50

ΠΕ04.02.50

ΠΕ04.04.50

ΠΕ04.05.50

ΑΤΤΙΚΗΣ

Β-Α΄ Αθήνας

5

0

0

0

ΑΤΤΙΚΗΣ

Β-Γ΄ Αθήνας

17

0

2

0

ΑΤΤΙΚΗΣ

Β-Δ΄ Αθήνας

9

0

0

0

ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Β-Α΄ Θεσσαλονίκης

11

0

0

0

ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Β-Πέλλας

5

0

0

0

ΕΙΔΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΝΤΑΞΗΣ

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ ΜΕΙΩΜΕΝΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ 5-10-2015

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ

ΠΕΡΙΟΧΗ

ΠΕ04.01.50

ΠΕ04.02.50

ΠΕ04.04.50

ΠΕ04.05.50

ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗΣ

Β-Καβάλας – Μειωμένου Ωραρίου

5

0

0

0

ΑΤΤΙΚΗΣ

Β-Δ΄ Αθήνας – Μειωμένου Ωραρίου

11

1

1

0

ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

Β-Αχαΐας – Μειωμένου Ωραρίου

9

0

0

0


ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ ΜΕΙΩΜΕΝΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ   22-10-2015

Ετικέτες γραμμής

ΠΕΡΙΟΧΗ

ΠΕ04.01.50

ΠΕ04.02.50

ΠΕ04.04.50

ΠΕ04.05.50

ΑΤΤΙΚΗΣ

Β-Α΄ Πειραιά – Μειωμένου Ωραρίου

6

0

0

0

ΑΤΤΙΚΗΣ

Β-Β΄ Αθήνας – Μειωμένου Ωραρίου

19

0

0

0

ΑΤΤΙΚΗΣ

Β-Γ΄ Αθήνας – Μειωμένου Ωραρίου

8

0

0

0

ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Β-Κοζάνης – Μειωμένου Ωραρίου

5

0

0

0

ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ

Β-Κέρκυρας – Μειωμένου Ωραρίου

5

0

0

0

ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Β-Α΄ Θεσσαλονίκης – Μειωμένου Ωραρίου

5

0

0

0

ΚΡΗΤΗΣ

Β-Ηρακλείου – Μειωμένου Ωραρίου

7

1

1

0

Α.Π.17382/Ε2/01-02-2018 Τμήμα Α´ Δ/νσης Διοίκησης Προσωπικού Δ.Ε, Γεν. Δ/νση Προσωπικού Α/θμιας και Β/θμιας

ΚΕΝΑ Α ΦΑΣΗΣ 2016

ΠΕ04.01.50

ΠΕ04.02.50

ΠΕ04.04.50

ΠΕ04.05.50

Β-Α’ Αθήνας

7

0

0

0

Β-Δ’ Αθήνας

10

3

2

1

Β-Α’ Θεσσαλονίκης

6

0

0

0

Β-Α’ Λέσβου

8

1

1

0

Β-Αχαΐας

5

3

0

0

Β-Καβάλας

5

1

1

1

Β-Κιλκίς

0

7

0

0

Β-Λακωνίας

4

0

0

0

Β-Ρεθύμνου

11

0

0

0

Β-Χαλκιδικής

0

11

0

0

Β-Χανίων

5

1

0

0

ΚΕΝΑ Παράλληλης Στήριξης 2016

ΠΕ04.01.50

ΠΕ04.02.50

ΠΕ04.04.50

ΠΕ04.05.50

Β-Α’ Αθήνας

5

3

1

0

Β-Β’ Αθήνας

7

4

7

1

Β-Α’ Θεσσαλονίκης

11

0

0

0

Β-Ημαθίας

4

0

0

0

Β-Χανίων

5

2

3

0

Η ακραία δυσαναλογία στην κατανομή λειτουργικών κενών για την ειδική αγωγή δεν είναι τυχαία καθώς σχετίζεται με την κατάσταση που επικρατεί όσον αφορά στις φυσικές επιστήμες στη β/θμια εκπ/ση.

Μια κατάσταση στην οποία η επιστήμη της γεωλογίας βρίσκεται στο περιθώριο ενώ οι γεωλόγοι εκπαιδευτικοί έχουν το ρόλο του κομπάρσου, καθώς:

 Επιβάλλεται λοιπόν η άμεση αναβάθμιση της γεωλογίας στην εκπαίδευση, μιας επιστήμης που παρέχει στους μαθητές γνώση σχετικά με τη σεισμική δράση και την αντιμετώπιση των σεισμικών κινδύνων, την ηφαιστειότητα, τη γεωθερμική ενέργεια, τον ορυκτό πλούτο (μοχλό για την ανάπτυξη της χώρας), τους υδατικούς πόρους και την διαχείριση – προστασία τους. Επίσης, μέσω της γεωλογίας, οι σημερινοί μαθητές και αυριανοί πολίτες, μπορούν να ενημερωθούν για τους γεωλογικούς κινδύνους – φυσικές καταστροφές (κατολισθήσεις, πλημμύρες, ξηρασία, κλιματική αλλαγή) και τα μέτρα πρόληψης – προστασίας για την ασφάλεια και ευημερία του ανθρώπου αλλά και την διατήρηση των μνημείων της φύσης.

ip[
Exit mobile version