Σχέδιο για το Λύκειο και το σύστημα πρόσβασης: Οπισθοδρόμηση και αποδόμηση του ΓΕΛ

ipaidia thumbnail

Οι εξαγγελίες του Υπουργού Παιδείας για το και το , είναι ένα ακόμη πλήγμα για το Λύκειο, μια οπισθοδρόμηση στο εκπαιδευτικό μας σύστημα.

Και ενώ μέχρι σήμερα ο υπουργός Παιδείας δημαγωγούσε υποσχόμενος κατάργηση των Πανελλαδικών Εξετάσεων, ελεύθερη πρόσβαση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, και μείωση της Παραπαιδείας, με το σχέδιο που εξήγγειλε:

Με βάση τα παραπάνω θα είναι δυνατό δηλαδή το Μαθηματικό της Αθήνας να είναι ΤΠΠΕ ενώ  το Μαθηματικό της Σάμου ΤΕΠ…

Αλλά και σε ειδικότερα  θέματα:

Επειδή ίσως δεν το γνωρίζουν, θυμίζουμε ότι η συμμετοχή του βαθμού του απολυτηρίου στη διαμόρφωση του βαθμού πρόσβασης ίσχυσε και παλαιοτέρα, με αποτέλεσμα την αύξηση του αριθμού των αριστούχων μαθητών κατά 96%! Γιατί παρουσιάζουν κάτι ως καινοτόμο αφού έχει δοκιμαστεί και έχει απορριφθεί για τα εκτρώματα που δημιούργησε;

Με την ιδιότυπη και αναγκαστική επιλογή των 10 προτιμήσεων από τους μαθητές στο τέλος της Β Λυκείου, το Υπουργείο:

εισάγει θεσμικά πλέον, μία σχολική και μορφωτική ταξινόμηση των μαθητών, σε αυτούς που απλώς θα τελειώσουν το λύκειο, σε αυτούς θα εισαχθούν στα τμήματα χαμηλής ζήτησης  χωρίς εξετάσεις και σε αυτούς που

Το σχέδιο για το σύστημα πρόσβασης όπως εξαγγέλθηκε από τον Υπουργό Παιδείας, έρχεται σε ευθεία αντίθεση με τις θέσεις και τις προτάσεις του κλάδου.

Οφείλουμε να ενημερώσουμε για την  επιχειρούμενη αποδόμηση της Γενικής εκπαίδευσης και να αγωνιστούμε για ένα Γενικό Λύκειο με γενική εκπαίδευση, με άρτιο επιστημονικό περιεχόμενο και με μορφωτικό και παιδαγωγικό προσανατολισμό.

 

 

 

 

ip[
Exit mobile version