Σκληρή κριτική του νομοσχεδίου για τις συνέργειες ΑΕΙ και ΤΕΙ από την σύγκλητο του Παν. Κρήτης

Το σχέδιο νόμου που κατατέθηκε από το ΥΠΕΘ αποσκοπεί σε ποσοτική μεγέθυνση και όχι σε ποιοτική αναβάθμιση της ανώτατης εκπαίδευσης της χώρας, σημειώνει η σύγκλητος του , αναφορικά με το νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας που αφορά τις «συνέργειες Πανεπιστημίων και Τ.Ε.Ι, πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, πειραματικά σχολεία, Γενικά Αρχεία του Κράτους και λοιπές διατάξεις».

Παράλληλα τα μέλη της συγκλήτου, επισημαίνουν ότι το σχέδιο νόμου που κατατέθηκε από το ΥΠΕΘ, «δεν μεριμνά για τις ανοικτές διαδικασίες πρόσληψης του καθηγητικού προσωπικού, για την βελτίωση του λόγου καθηγητών/φοιτητών που είναι η βάση για την επίτευξη των στόχων της φοιτητοκεντρικής εκπαίδευσης, για την εξασφάλιση των υποδομών και ακαδημαϊκών προϋποθέσεων, για τις βάσεις εισαγωγής ανά τμήμα και πλήθος άλλων θεμάτων που είναι αναγκαία για μια πραγματική μεταρρύθμιση στον χώρο της Παιδείας».

« …Η χρήση του όρου ‘συνέργειες’, μπορεί να θεωρηθεί μάλλον ως ευφημισμός, καθώς διατηρούνται και ιδρύονται Τμήματα με επικαλυπτόμενα αντικείμενα, χωρίς μελέτη για την προοπτική των αποφοίτων τους, με διασπορά σε διάφορες πόλεις της χώρας, χωρίς δυνατότητες διεπιστημονικών δράσεων και προγραμμάτων και χωρίς αξιολόγηση της δράσης των υφισταμένων δομών και του προσωπικού» αναφέρει η σύγκλητος για το νομοσχέδιο

ip[
Exit mobile version