Προσλήψεις αναπληρωτών στις Δ.Ε.Υ.Π: Ο γολγοθάς για τους ελαστικά εργαζόμενους δεν έχει τέλος!

στις Δομές Εκπαίδευσης και Υποστήριξης Προσφύγων (Δ.Ε.Υ.Π.)

Ο γολγοθάς για τους ελαστικά εργαζόμενους συναδέλφους δεν έχει τέλος!

Δηλαδή ο αναπληρωτής μπορεί να μετακινηθεί από το Ελληνικό στην Ελευσίνα, στην Περιφέρεια Αττικής, ή από την Ορεστιάδα στη Δράμα, στην Περιφέρεια Ανατ. Μακεδονίας Θράκης!

Με μετέπειτα Υ.Α., που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 3168/3-10-2016, οριστικοποιείται ότι οι προσλήψεις όλων των αναπληρωτών (πλην των νηπιαγωγών) στις ΔΥΕΠ θα είναι μειωμένου ωραρίου!!!

H πρόσληψη αναπληρωτών μειωμένου ωραρίου καθιερώθηκε με τον νόμο 3848/2010 της Διαμαντοπούλου για το λεγόμενο “νέο” σχολείο και αφορά αναπληρωτές που προσλαμβάνονται με ωράριο από 5 ως και 15…ώρες ανά εβδομάδα! Αυτό σημαίνει ότι ο συγκεκριμένος αναπληρωτής θα παίρνει ως μισθό τα αντίστοιχα εικοστά τέταρτα το μήνα, π.χ. 12/24, και την αντίστοιχη μειωμένη προϋπηρεσία!

Οι αναπληρωτές με μειωμένο ωράριο έχουν μειωμένη προϋπηρεσία, άρα πέφτουν και στους πίνακες την επόμενη χρονιά, ενώ ταυτόχρονα αυτό μειώνει τη δυνατότητα να πάρουν ακόμα και ταμείο ανεργίας!

Δημιουργούνται τεράστιες αδικίες!

Με δεδομένη τη μεγάλη πιθανότητα να είναι άνεργοι, πολλοί συνάδελφοι ελαστικά εργαζόμενοι, που δεν έχουν προσληφθεί ακόμα ως αναπληρωτές, βρίσκονται σε δύσκολη θέση και σοβαρό δίλημμα για το αν θα πρέπει να δεχτούν να πάνε να δουλέψουν στις ΔΥΕΠ με μειωμένο ωράριο ή να διακινδυνέψουν να μείνουν εντελώς άνεργοι!

Μπρος βαθύ και πίσω ρέμα δηλαδή (!) και με την Υπουργική Απόφαση να προβλέπει μετακινήσεις ανά πάσα στιγμή. Ποιος αναπληρωτής θα μπορεί να τα βγάλει πέρα και να ανταπεξέλθει στα δύσκολα καθήκοντα που αναλαμβάνει;

Η κυβέρνηση έχει σοβαρές ευθύνες συνολικά για το ζήτημα της εκπαίδευσης των προσφυγόπουλων.

Εδώ και μήνες δεν έχει πάρει κανένα ουσιαστικό μέτρο για την εκπαίδευση των προσφυγόπουλων. Η Υπουργική Απόφαση για τις ΔΥΕΠ δεν εξασφαλίζει την αποκλειστικά κρατική χρηματοδότηση, δεν αποκλείει την παρουσία των ΜΚΟ, που έχουν γίνει οι γενικοί κουμανταδόροι, δεν εξασφαλίζεται η διδασκαλία της μητρικής γλώσσας των παιδιών αυτών, αλλά και η ελληνική ως δεύτερη ξένη γλώσσα.

Δεν εξασφαλίζονται οι όροι και οι προϋποθέσεις για την ουσιαστική ένταξη των προσφυγόπουλων στο Δημόσιο Εκπαιδευτικό σύστημα.

Απαιτούμε:

Αθήνα 4 Οκτώβρη 2016

ip[
Exit mobile version