ΠΕΚΑΠ για νομοσχέδιο Παιδείας: Kατώτερο των απαιτήσεων μιας σύγχρονης εκπαίδευσης

ipaidia thumbnail

Με αφορμή τη δημοσίευση του Σχεδίου Νόμου με θέμα », το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π. δηλώνει ότι το θεωρεί κατώτερο των απαιτήσεων μιας σύγχρονης εκπαίδευσης και ότι χαρακτηρίζεται από ασάφεια.

Σήμερα παρά ποτέ είναι γεγονός αδιαµφισβήτητο, ότι η ενίσχυση της προσφερόμενης Πληροφορικής Παιδείας συντελεί αποτελεσματικά στην ολόπλευρη μόρφωση και προσωπική ανάπτυξη των μαθητών και έχει αντίκτυπο στη βελτίωση του ψηφιακού γραμματισμού και των τεχνολογικών δεξιοτήτων τους (; ). Επιπρόσθετα, η πανδημία του COVID-19 ανέδειξε πόσο επιτακτική είναι η ανάγκη, η Πολιτεία να επενδύσει στην Επιστήμη της Πληροφορικής και στις Εφαρμογές της στην εκπαιδευτική διαδικασία.

 

Η Ένωσή μας, κατέθεσε έγκαιρα σχετικό τεκμηριωμένο υπόμνημα θέσεων για τη διδασκαλία και τη διδακτική της Πληροφορικής στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και πραγματοποίησε ενημερωτικές συναντήσεις με στελέχη του Υπουργείου Παιδείας. Δυστυχώς, η ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. αποφάσισε να συνεχίσει την πολιτική των προκατόχων της, «βαφτίζοντας» ως αναβάθμισή της Πληροφορικής, μόνο, τη διδασκαλία μαθημάτων σε μονόωρη βάση. Αν λοιπόν πραγματικά υπάρχει η πρόθεση για ουσιαστικές αλλαγές και τομές στο εκπαιδευτικό σύστημα, με στόχο το ψηφιακό μετασχηματισμό του, τότε θα πρέπει να υιοθετηθούν άμεσα τα εξής:

 

Άρθρο 01 – Εργαστήρια Δεξιοτήτων

 

Άρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά Σχολεία

 

Άρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του Γυμνασίου

 

Άρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου

και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού Λυκείου

 

Η Π.Ε.ΚΑ.Π. θα συνεχίσει τις δημόσιες παρεμβάσεις της με μοναδικό γνώμονα τη ψηφιακή πρόοδο του Ελληνικού Σχολείου, προς όφελος όλων των μαθητών. Καλούμε τους υπεύθυνους του Υπουργείου Παιδείας. για την κατάρτιση του επερχόμενου νομοσχεδίου, να λάβουν σοβαρά υπόψη τις παραπάνω προτάσεις και να αποδείξουν έμπρακτα τη βούληση περί «ενίσχυσης της Πληροφορικής» (σύμφωνα με το ), διαμορφώνοντας συγκεκριμένες δράσεις και πολιτικές.

 

 

 

 

ip[
Exit mobile version