Πανελλήνιες: Πρόσβαση στις Σχολές Αστυνομίας και Πυροσβεστικής από το 3ο επιστημονικό πεδίο

Οι εντάχθηκαν στις για πρώτη φορά το 2005 στο 5ο , τότε, επιστημονικό πεδίο.

Ελευθερία Λώλη
Σύμβουλος Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού και Σύνδεση με την Αγορά Εργασίας, Εκπαιδευτικός και γονέας μαθητή Γ΄Λυκείου, 3 ου επιστημονικού πεδίου.

Η αδικία αυτή άπτεται στο ότι οι συγκεκριμένοι μαθητές για να έχουν δικαίωμα να έχουν πρόσβαση στις αστυνομικές και πυροσβεστικές σχολές της χώρας, πρέπει εκτός από τα τέσσερα μαθήματα, να επιλέξουν και να εξεταστούν πανελλαδικά και σε πέμπτο μάθημα, τα Μαθηματικά Προσανατολισμού με συντελεστή βαρύτητας 1,3, ενώ όλοι οι άλλοι υποψήφιοι, ανεξάρτητα της κατεύθυνσης και της ομάδας προσανατολισμού τους, μπορούν να τις δηλώσουν χωρίς να εξεταστούν σε επιπλέον μάθημα.

Το γεγονός αυτό αποτελεί διάκριση μεταξύ των μαθητών, και παραβιάζει τις ίσες ευκαιρίες που απαιτεί η ισότητα και η ισονομία του Κράτους Δικαίου, αν, επί πλέον, λάβουμε υπόψη μας, ότι το 3ο επιστημονικό πεδίο έχει και τις λιγότερες σχολές.

Παρακαλώ και προσβλέπω σε δικές Σας ενέργειες ώστε να αντιμετωπιστεί εγκαίρως το πρόβλημα αυτό, ώστε να αποκτήσουν το δικαίωμα και οι υποψήφιοι του 3ου πεδίου να συμμετέχουν ισότιμα στις εξετάσεις σχετικά με την πρόσβασή τους στις αστυνομικές και πυροσβεστικές σχολές.

ip[
Exit mobile version