array(37) {
  ["_edit_lock"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(13) "1603470976:25"
  }
  ["_edit_last"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(2) "25"
  }
  ["_thumbnail_id"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(6) "461425"
  }
  ["onesignal_meta_box_present"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "1"
  }
  ["onesignal_send_notification"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_yoast_wpseo_newssitemap-exclude"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(3) "off"
  }
  ["_yoast_wpseo_newssitemap-genre"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(6) "a:0:{}"
  }
  ["_yoast_wpseo_content_score"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(2) "60"
  }
  ["_yoast_wpseo_focuskeywords"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_yoast_wpseo_keywordsynonyms"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["priority"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "0"
  }
  ["_priority"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_5901c2c7b8d5b"
  }
  ["news_keywords"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_news_keywords"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_58e7c77583c33"
  }
  ["add_post_in_slide"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(2) "no"
  }
  ["_add_post_in_slide"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_589c2449c27b0"
  }
  ["protinomeno_arthro"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(4) "null"
  }
  ["_protinomeno_arthro"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_58a2be30f14ad"
  }
  ["timeless"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "0"
  }
  ["_timeless"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_5898421e99c6f"
  }
  ["guid"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_guid"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_5898423199c70"
  }
  ["block_name"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_block_name"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_5898423999c71"
  }
  ["page"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_page"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_5898424199c72"
  }
  ["group"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_group"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_5898424999c73"
  }
  ["source"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_source"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_5898425399c74"
  }
  ["_yoast_wpseo_primary_category"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(2) "60"
  }
  ["_yoast_wpseo_primary_post_folder"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["ampforwp_custom_content_editor"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["ampforwp_custom_content_editor_checkbox"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    NULL
  }
  ["ampforwp-amp-on-off"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(7) "default"
  }
  ["_post_views"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(3) "169"
  }
  ["_wtpsw_views"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(2) "36"
  }
}
                

Μετά από σχετική εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Πράξη 47/01-10-2020 του Δ.Σ.) το υπουργείο Παιδείας απέστειλε στις σχολικές μονάδες  οδηγίες για τη διαχείριση της ύλης για το μάθημα της στα Δημοτικά σχολεία, κατά το σχολικό έτος 2020-2021

Μετά από σχετική εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Πράξη 47/01-10-2020 του Δ.Σ.) σας αποστέλλουμε οδηγίες για τη διαχείριση της ύλης για το μάθημα της Ιστορίας στα Δημοτικά σχολεία κατά το σχολικό έτος 2020-2021.

ΙΣΤΟΡΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ  Εισαγωγικά κρίνεται σκόπιμο να επισημανθεί ότι η πρόταση που ακολουθεί είναι ενδεικτική, με την έννοια ότι ο εκπαιδευτικός είναι τελικά εκείνος που σχεδιάζει τη διδασκαλία του με βάση τις ανάγκες κατά κύριο λόγο των μαθητών/τριών και φυσικά με βάση την ευχέρεια που του παρέχει ήδη το ισχύον ΠΣ να προβαίνει κατά την κρίση του σε συμπτύξεις, επεκτάσεις ή και παραλείψεις συγκεκριμένων πεδίων της διδακτέας ύλης του μαθήματος.

Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω, ακολουθεί στη συνέχεια το περίγραμμα της πρότασής μας, η οποία περιλαμβάνει δύο στήλες. Στην πρώτη αναφέρονται τα Περιεχόμενα του σχολικού βιβλίου με τις συγχωνεύσεις, αφαιρέσεις ή και προσθήκες κεφαλαίων με ταυτόχρονη αναφορά στον διδακτικό χρόνο που πλέον διατίθεται.

Τέλος, επισημαίνεται ότι η Τοπική Ιστορία αποτελεί βασική παράμετρο στη διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας και με την έννοια αυτή, ο εκπαιδευτικός με βάση τα ενδιαφέροντα των μαθητών αλλά και τον τόπο κατοικίας τους, μπορεί να αξιοποιήσει ικανό διδακτικό χρόνο που είναι διαθέσιμο προκειμένου να καθοδηγήσει τους/τις μαθητές/τριες, ώστε να εκπονήσουν Σχέδια Εργασίας ή και άλλες σχετικές διαθεματικές δραστηριότητες.