Μικροκομματικά παιχνίδια με την Ειδική Αγωγή

09-01-17 Μικροκομματικά παιχνίδια με την Ειδική Αγωγή

Παρατίθενται αναλυτικά τα στοιχεία των προσλήψεων στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση για το τρέχον έτος:

ΣΜΕΑΕ & ΤΕ Παράλληλη Στήριξη & Υποστήριξη μαθητών στο γενικό Σχολείο ΚΕΔΔΥ & ΕΔΕΑΥ ΣΥΝΟΛΟ
Εκπαιδευτικοί Α/θμια 2.032 1.915 55 4.002
Εκπαιδευτικοί Β/θμια 1.810 400 45 2.255
ΕΕΠ – ΕΒΠ 1.582 833 646 3.061
ΣΥΝΟΛΟ 5.471 3.152 746 9.318

Τα ανωτέρω αδιαμφισβήτητα στοιχεία καταδεικνύουν την «αξιοπιστία» ανακοινώσεων οι οποίες επικαλούνται «αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας», ώστε να ενδυθούν την απαραίτητη «εγκυρότητα», τη στιγμή μάλιστα που δεν έχουν ζητηθεί τα κενά της Ειδικής Αγωγής από την υπηρεσία αλλά μόνο τα κενά της Γενικής Εκπαίδευσης.

Η Εκπαίδευση, και ιδιαίτερα η Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, δεν μπορεί να αποτελεί πεδίο αντιπαράθεσης με επιλεκτική χρήση στοιχείων και αναληθείς αναφορές με στόχο τη μεγέθυνση των προβλημάτων. Οι παραποιήσεις αυτές εκθέτουν τους παραγωγούς των γιατί είναι διακριτή η πρόθεση πολιτικών επιδιώξεων.

ip[
Exit mobile version