Προσπαθώ αρκετά απογεύματα και βράδια, τις τελευταίες μέρες, να συγκεντρωθώ για να οργανώσω τα της σχολικής γιορτής της 28ης Οκτωβρίου.Δεκαπενθήμερα πείνας πλέον , βαρύ τίμημα ενός απεργιακού αγώνα που προδόθηκε από μικροαστικούς φόβους, συντροφεύουν τον εργασιακό κάματο που ήδη έχει γίνει πολύ βαρύς.
Εκατοντάδες ώρες δουλειάς για τεστς, διαγωνίσματα, διορθώσεις εκθέσεων, ελέγχους τετραδίων, συνθετικές εργασίες και χίλια άλλα που ο Υπουργός παραβλέπει και οι γονείς αγνοούν.Οι σχολικές γιορτές, άφθονες εργατώρες, θαμμένες στην ξετσίπωτη λήθη όσων μηρυκάζουν τη γνωστή αθλιότητα περί τεμπελιάς των εκπαιδευτικών.
Και το επιστέγασμα του αυταρχισμού:ΤΟ ΠΑΡΟΥΣΙΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΝΤΡΟΠΗΣ.Η έμπρακτη απόδειξη ότι μεταξύ εκπαιδευτικών και Υπουργείου υπάρχει ένα τεράστιο ΧΑΣΜΑ.Χάσμα αξιοπιστίας, συνεννόησης, συνεργασίας, καλής προαίρεσης.Ο εκπαιδευτικός στοχοποιείται περισσότερο από έναν ταπεινό γραφιά, έναν καταμετρητή σε μια αποθήκη, έναν διεκπεραιωτή κλητήρα.Οι συγκεκριμένες ώρες διδασκαλίας , που και αυτές έχουν αυξηθεί, προβάλλονται ως το μοναδικό ωράριο εργασίας.ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟ ΨΕΥΔΟΣ!!!
Αποσιωπούνται οι ώρες εξωδιδακτικής εργασίας, π.χ.καταμέτρηση απουσιών μαθητών, πρωτόκολλο, πρακτικό, όλα τα σχετικά έντυπα για τη μεταφορά των μαθητών, μητρώα και πολλά άλλα.
Όμως, ας επανέλθω στην αναζήτηση κάποιων βίντεο, κάποιων τραγουδιών (ελλείψει καθηγητή μουσικής), κάποιων πεζών ή έμμετρων αποσπασμάτων έργων Νεοελληνικής Λογοτεχνίας για τη σχολική γιορτή της Παρασκευής. Να μην ξεχάσω τη διακόσμηση της αίθουσας “τελετών”(εν προκειμένω ένα γυμναστήριο), το μάζεμα δαφνών, την οπτικοακουστική υποδομή της εκδήλωσης, να βγάλω κανένα πρόγραμμα ξεπατώνοντας τα μαύρα και έγχρωμα μελάνια του εκτυπωτή μου,να κουβαλήσω τα μουσικά όργανα των μαθητών μου στο σαραβαλάκι μου …..
Ίσως, κάπου εδώ, πρέπει να σταματήσει ο εμπαιγμός του ΗΡΩΑ -ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ και όλοι σας:από τον συγκεκριμένο υπουργό Παιδείας μέχρι τον τελευταίο εκπρόσωπο αυτής της ανώνυμης, σιωπηρής,ολίγο ρατσιστικής και φασίζουσας νεοελληνικής κοινής γνώμης να τον αφήσετε , επιτέλους, ήσυχο να κάνει τη δουλειά του.Όχι άλλη μισθολογική υποβάθμιση, κοινωνική απαξίωση , εργασιακή ανασφάλεια.
Χρηστάκης Ιωάννης
Φιλόλογος στο 2ο Γυμνάσιο Σπάρτης.