“Ελλείψεις εκπαιδευτικών στα σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Λήμνου”

ipaidia thumbnail

Άλλη μια σχολική χρονιά άρχισε με νέα κυβέρνηση και νέα ηγεσία στο Υπουργείο Παιδείας, αλλά η «κανονικότητα» των ελλείψεων σε εκπαιδευτικό προσωπικό στα σχολεία παραμένει. Και δεν θα μπορούσε να είναι αλλιώς αφού οι κυβερνήσεις αλλάζουν αλλά η πολιτική του σχολείου των εκπαιδευτικών με ελαστικές σχέσεις εργασίας, των εκπαιδευτικών που κάθε Ιούνιο απολύονται για να προσληφθούν ξανά το Σεπτέμβριο και όχι όλοι, παραμένει.

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΕ ΛΗΜΝΟΥ

Εκφράζουμε την έντονη διαμαρτυρία μας φια την παραπάνω κατάσταση και ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ :
• Να προχωρήσει άμεσα η Β΄ φάση πρόσληψης αναπληρωτών
• Να διοριστούν 2 δάσκαλοι Ειδικής Αγωγής για τα Τμήματα Ένταξης που έχουν δοθεί κενά (Δημοτικό Σχολείο Κοντιά και 2ο Δημοτικό Σχολείο Μύρινας).
• Να διοριστεί δάσκαλος για την Τάξη Υποδοχής Αλλοδαπών μαθητών (ΖΕΠ) του 2ου Δημοτικού Σχολείου Μύρινας
• Να διοριστούν οι ειδικότητες του Κοινωνικού Λειτουργού, του Ψυχολόγου, του Φυσικοθεραπευτή, του Εργοθεραπευτή, του Γυμναστή και του Μουσικού για το Ειδικό Σχολείο Καλλιθέας.

• Να διοριστεί σχολικός νοσηλευτής στο 1ο Νηπιαγωγείο Μύρινας
• Να διοριστεί νηπιαγωγός Παράλληλης Στήριξης για το 3ο Νηπιαγωγείο Μύρινας.
• Να διοριστεί δάσκαλος Παράλληλης Στήριξης ώστε τα δημοτικά σχολεία 3ο Μύρινας και Μούδρου να καλύπτονται από ένα δάσκαλο Παράλληλης Στήριξης για τα παιδιά που τον έχουν ανάγκη και να μην έχουμε την απαράδεκτη κατάσταση να μοιράζεται μια δασκάλα Παράλληλης Στήριξης σε 2 σχολεία, γεγονός που υποβαθμίζει το θεσμό της Παράλληλης Στήριξης. Τα παιδιά έχουν ανάγκη το δάσκαλό τους παράλληλης Στήριξης κάθε μέρα και όχι 2 ή 3 μέρες μόνο την εβδομάδα.
• Να στελεχωθεί το ΚΕΣΥ Λήμνου με νηπιαγωγό Ειδικής Αγωγής.
• Να διοριστεί εκπαιδευτικός Εικαστικών για την κάλυψη των κενών ωρών στα δημοτικά σχολεία 1ο Μύρινας, 3ο Μύρινας, Κοντοπουλίου, Μούδρου και Νέας Κούταλης.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ :
• Μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών – μόνιμους διορισμούς τουλάχιστον 33.000 εκπαιδευτικών σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση για να καλυφθούν οι στοιχειώδεις ανάγκες των σχολείων σε εκπαιδευτικό προσωπικό όλων των ειδικοτήτων.
• Κάθε εκπαιδευτικός να διδάσκει αποκλειστικά τα μαθήματα που αντιστοιχούν στο επιστημονικό αντικείμενο της ειδικότητάς του.

ip[
Exit mobile version