Η μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών είναι ένα μεγάλης σημασίας θέμα, στο οποίο χρόνια τώρα κωφεύουν οι κυβερνήσεις που προωθούν τις ελαστικές μορφές εργασίας, σύμφωνα με τις κεντρικές κατευθύνσεις της ΕΕ.
Οι αναπληρωτές δεν καλύπτουν έκτακτα κενά αλλά πάγιες ανάγκες της εκπαίδευσης, αναφέρει το επιμελητήριο εικαστικών Ελλάδος σε ανακοίνωση του.

Η ανακοίνωση:

Μεγάλες και διαχρονικές ελλείψεις μαστίζουν το χώρο της Παιδείας. Εκατοντάδες εικαστικοί εκπαιδευτικοί χρόνια τώρα εργάζονται ως αναπληρωτές χωρίς δικαιώματα, στην επισφάλεια. Τα κενά στα σχολεία σε καλλιτέχνες εκπαιδευτικούς είναι μεγάλα.

Το καθεστώς «αναπλήρωσης», η περιπλάνηση αυτή των εκπαιδευτικών χωρίς εργασιακά δικαιώματα, που ισχύει χρόνια τώρα ως υποκατάστατο της πραγματικής έλλειψης εκπαιδευτικών στα , πρώτο θύμα έχει τους μαθητές, αφού με τη συνεχή εναλλαγή εκπαιδευτικών τα σχολεία δεν μπορούν να λειτουργούν ως κοινότητα, διαλύεται κάθε έννοια συνοχής και συλλογικότητας, και η κατάσταση απομακρύνει τους μαθητές από το σχολείο, έχει αρνητικές συνέπειες στα ίδια τα παιδιά.

Η μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών είναι ένα μεγάλης σημασίας θέμα, στο οποίο χρόνια τώρα κωφεύουν οι κυβερνήσεις που προωθούν τις ελαστικές μορφές εργασίας, σύμφωνα με τις κεντρικές κατευθύνσεις της ΕΕ.
Οι αναπληρωτές δεν καλύπτουν έκτακτα κενά αλλά πάγιες ανάγκες της εκπαίδευσης.

Απαιτούμε την μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων εκπαιδευτικών, όλων των ειδικοτήτων, πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας, γενικής και ειδικής, πλήρους και μειωμένου ωραρίου, τρίμηνης, αδιόριστους, απολυμένους λόγω παράβολου.

Π.Μ. ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ
ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΣΥΘ

με αίτημα τη σύσταση οργανικών θέσεων εν όψει της κατανομής για
διορισμούς εκπαιδευτικών.

ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ

• Εδώ και τώρα μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών-συμβασιούχων εκπαιδευτικών που δουλεύουν τα τελευταία χρόνια στα σχολεία. Κατάργηση του νόμου Γαβρόγλου.

• Άμεση σύσταση οργανικών θέσεων σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες των σχολείων για όλες τις ειδικότητες.

• Κάθε εκπαιδευτικός να διδάσκει το επιστημονικό του αντικείμενο.

• Κάλυψη εδώ και τώρα όλων των κενών στα σχολεία.

• Να καταργηθούν οι διατάξεις που δίνουν στους Διευθυντές Εκπαίδευσης τη δικαιοδοσία κατάρτισης πινάκων αναπληρωτών, καθώς και πρόσληψης-απόλυσης αναπληρωτών ανά Διεύθυνση.