ΑΟΔΕ : εκτιμήσεις από τη βαθμολόγηση των γραπτών

ipaidia thumbnail

Μελετώντας τα στοιχεία από τη βαθμολόγηση των γραπτών στο μάθημα των Αρχών Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων προκύπτουν οι ακόλουθες παρατηρήσεις :

Στη μείωση των άριστων γραπτών συνέβαλε και η ερώτηση κλειστού τύπου Α.1ε, όπου αρκετοί μαθητές δεν αντιλήφθηκαν ότι στη διατύπωση του συγκεκριμένου ορισμού μία σημαντική λέξη είχε αντικατασταθεί από την αντίθετή της, έτσι ώστε το νόημα να διαφοροποιείται σημαντικά. Έμπειροι συνάδελφοι, σχολιάζουν πως δεν έχουν ξαναδεί τέτοιο ποσοστό αποτυχίας σε μία ερώτηση σωστού – λάθους.

Στις υπόλοιπες κλίμακες βαθμολόγησης δεν παρατηρούνται σημαντικές μεταβολές καθώς σε γενικές γραμμές τα θέματα προσφέρονταν για την επίτευξη ενός καλού βαθμού, ακόμη και για τους μαθητές που δεν είχαν προετοιμαστεί αρκετά καλά. Άλλωστε, αποδεικνύεται διαχρονικά ότι οι Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων είναι ένα μάθημα που ανταμείβει, περισσότερο από κάθε άλλο, τους άρτια προετοιμασμένους μαθητές και τις προσπάθειες που έκαναν καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου.

Επιμέλεια :

Γιώργος Καμαρινός

Οικονομολόγος – εκπαιδευτικός

ip[
Exit mobile version