Αναμοριοδότηση του Γυμνασίου με Λ.Τ. Αγίου Ευστρατίου

ipaidia thumbnail

ΕΛΜΕ ΛΗΜΝΟΥ-ΑΓΙΟΥ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΥ -Από την  προηγούμενη  σχολική  χρονιά,  η ΕΛΜΕ Λήμνου – Αγίου Ευστρατίου, είχε υποβάλλει πρόταση  (αρ. πρωτ. 3/15-02-2017)  σχετικά  με  το  ζήτημα της κατάταξης  των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε κατηγορίες μετάθεσης – , η οποία είχε γίνει αποδεκτή από το ΠΥΣΔΕ Λέσβου και είχε αποσταλεί  στο Υπουργείο Παιδείας.

Στην  πρότασή  μας  αναφέραμε  συγκεκριμένα,  μεταξύ  άλλων,  τα εξής: «Θεωρούμε ότι είναι άδικη η  νομοθετική  ρύθμιση, σύμφωνα με την οποία,  Σχολεία  της  Πρωτοβάθμιας  με  εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες θα μοριοδοτούνται με 14 μόρια, ενώ τα αντίστοιχα της Δευτεροβάθμιας θα παραμένουν στα 12 μόρια. Ενδεικτικά αναφέρουμε  την περίπτωση  του  Αγίου Ευστρατίου, όπου, σύμφωνα με το νόμο του ΥΠΠΕΘ, το Δημοτικό Σχολείο θα μοριοδοτηθεί με 14 μόρια, ενώ το συστεγαζόμενο Γυμνάσιο με Λ.Τ με 12 μόρια».

α) η υφιστάμενη μοριοδότηση σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης,

β) οι προτάσεις των ΠΥΣΠΕ και ΠΥΣΔΕ,

γ) η μοριοδότηση των πρωτευουσών όλων των Νομών της ηπειρωτικής χώρας με ένα μόριο και

δ) η μοριοδότηση όλων των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που βρίσκονται στην ίδια δημοτική/τοπική κοινότητα με τον ίδιο αριθμό μορίων.

Ωστόσο,  με  την πρόταση που έδωσε στη δημοσιότητα το ΥΠΠΕΘ, παρατηρούμε ότι η αδικία αυτή διατηρείται, καθώς, ενώ τόσο το ολοήμερο Νηπιαγωγείο Αγ. Ευστρατίου, όσο και το Δημοτικό Σχολείο Αγ.  Ευστρατίου  μοριοδοτούνται  με  14  μόρια,  εντούτοις  το  συστεγαζόμενο  Γυμνάσιο  με  Λ.Τ.    μοριοδοτείται με 12 μόνο μόρια. Με ποια λογική το ΥΠΠΕΘ μοριοδοτεί συστεγαζόμενα σχολεία, που βρίσκονται στην ίδια δημοτική / τοπική κοινότητα, με διαφορετικό  αριθμό μορίων; 

 Απαιτούμε να ισχύσει η μοριοδότηση των 14 μορίων και για τα σχολεία της Δευτεροβάθμιας, όταν μάλιστα πρόκειται για απομακρυσμένα νησιωτικά σχολεία με ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες, όπως αυτά του Αγίου Ευστρατίου, των Ψαρών, των Φούρνων κλπ., που έως τώρα είχαν 12 μόρια.

Επίσης, αναρωτιόμαστε γιατί το ΥΠΠΕΘ φέρνει τώρα την πρότασή του για την αναμοριοδότηση των  σχολείων,  τη στιγμή που  οι  διορισμοί  είναι  μηδενικοί  και – εν μέρει ως αποτέλεσμα αυτού –  μεταθέσεις δε γίνονται, ή γίνονται κυριολεκτικά με το σταγονόμετρο. Δεν μας διαφεύγει το γεγονός ότι η

η διαδικασία  αυτή  ξεκινάει  τη  στιγμή  που  η  κυβέρνηση  έχει  ξεδιπλώσει  όλο  το αντιδραστικό πακέτο μέτρων της για την Παιδεία, σύμφωνα με τις δεσμεύσεις του 3ου Μνημονίου, όπως είναι, μεταξύ άλλων, η πρόταση για το νέο Λύκειο, το ωράριο των εκπαιδευτικών και η αξιολόγηση.

ip[
Exit mobile version