-
Επιτροπή Αγώνα Καθηγητών Μουσικής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Για την Επιτροπή Αγώνα Μιχάλης Τρανουδάκης , Ανθή Γουρουντή, Ιάκωβος Κονιτόπουλος Μιχάλης Γκαρτζόπουλος, Αγάθη Κωστήρη
Σημείωμα Επιτροπής Θα ήταν περιττό να εξηγήσουμε τη σημασία της Μουσικής στην Εκπαίδευση αν θεωρούσαμε ότι δεν αποτελεί συνειδητή επιλογή των υπευθύνων ο σφαγιασμός -μέσω της συρρίκνωσης μαθημάτων που διαμορφώνουν την προσωπικότητα των νέων- κάθε σφύζουσας σχολικής δραστηριότητας. Επειδή όμως εκείνοι που κατάρτισαν το νέο ωρολόγιο πρόγραμμα για το Γυμνάσιο φαίνεται ότι μεθοδευμένα ακρωτηριάζουν τη σχολικά παρεχόμενη γνώση ( μουσική, καλλιτεχνικά, βιολογία, ελληνική γλώσσα ,αρχαία ελληνική ιστορία, τεχνολογία) τους παραπέμπουμε συνοπτικά τόσο στη διεθνή εκπαιδευτική πρακτική όσο και στη διεθνή επιστημονική βιβλιογραφία, ελπίζοντας να διαπιστώσουν το μέγα ατόπημα που ετοιμάζονται να διαπράξουν και ακόμα πιο συγκεκριμένα εξοβελίζοντας τη Μουσική και γενικότερα την Καλλιτεχνική Παιδεία από το Γυμνάσιο. Το επιχείρημα της υποκατάστασης από το λεγόμενο «μάθημα επιλογής» (project κτλ), όπου ανάμεσα σε 8 αντικείμενα αναφέρεται και η Μουσική είναι όχι μόνο επικίνδυνα παραπλανητικό αλλά και προφανέστατα αντιεπιστημονικό, μια και η μελέτη της τέχνης αυτής απαιτεί ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα σπουδών σαν αυτό που μέχρι τώρα εφαρμοζόταν (παρά τις όποιες αδυναμίες του). Επιπλέον, η δυνατότητα ανάθεσης του «επιλεγμένου» project για τη Μουσική σε οποιονδήποτε και όχι σε καθηγητή με ειδικότητα, ακυρώνει τη σημασία θεσμών και κυρίως του ΑΣΕΠ, τους οποίους οι αρμόδιοι του Υπουργείου δηλώνουν ότι σέβονται και χρησιμοποιούν εκάστοτε κατά το δοκούν (μοριοδοτήσεις κτλ).
Για την Επιτροπή Αγώνα Μιχάλης Τρανουδάκης , Ανθή Γουρουντή, Ιάκωβος Κονιτόπουλος Μιχάλης Γκαρτζόπουλος, Αγάθη Κωστήρη