Αιτήματα αιχμής καθηγητών γαλλικής γλώσσας

«Αιτήματα αιχμής των καθηγητών γαλλικής γλώσσας και φιλολογίας »

Ο Σύνδεσμος μας χαιρετίζει με ικανοποίηση την προτεινόμενη από την πολιτική ηγσία πιστοποίηση και της δεύτερης ξένης γλώσσας που διδάσκεται στα δημόσια σχολεία, η οποία και αποτελεί πάγιο αίτημά μας επί σειρά ετών.

Όπως σας είναι γνωστό, η Ελλάδα έχει συνυπογράψει με άλλα Ευρωπαϊκά κράτη συμφωνίες που έχουν ως στόχο την επαρκή γνώση δύο ξένων γλωσσών μέσα από το δημόσιο σχολείο ως μία από τις δεξιότητες που οφείλουν να αναπτύσσουν οι μαθητές, είναι δε όσον αφορά τη γαλλική γλώσσα μέλος του Διεθνούς Οργανισμού Γαλλοφωνίας, δράσεις του οποίου προωθούνται στα ελληνικά σχολεία με επιτυχία και τίθενται υπό την αιγίδα του ΥΠ.Π.Ε.Θ σε αγαστή συνεργασία με τους εμπλεκόμενους ξενόγλωσσους φορείς.

Στη συνέχεια παραθέτουμε σκέψεις και προτάσεις του επιστημονικού συνδέσμου μας με την προσδοκία να φωτίσουμε πλευρές της υφιστάμενης κατάστασης στην εκπαίδευση της 2ης ξένης γλώσσας και να συνεισφέρουμε στο σχεδιασμό των μεταρρυθμίσεων, ώστε να δημιουργηθεί ένα καινούριο εκπαιδευτικό πλαίσιο που θα διασφαλίσει την αναβάθμιση του δημόσιου σχολείου, την ποιότητα της παρεχόμενης διδασκαλίας της γλώσσας και μέσα στο σημερινό οικονομικά ασφυκτικό περιβάλλον θα απαλλάξει από δυσβάσταχτο οικονομικό βάρος την ελληνική οικογένεια.

  1. Αναβάθμιση της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης

Για την επίτευξη αυτού του στόχου, ο Συνδέσμος Καθηγητών Γαλλικής Γλώσσας Π.Ε. Ελλάδας αιτείται:

  1. Μετατάξεις εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση

Η διαδικασία, η οποία ακολουθήθηκε για τις υποχρεωτικές μετατάξεις προκάλεσε πολλά ερωτηματικά́ και καχυποψία στην εκπαιδευτική κοινότητα. Αυτή τη στιγμή πλέον των 3.500 εκπαιδευτικών από μετάταξη, περισσότεροι από 650 οι εκπαιδευτικοί ΠΕ05, υπηρετούν στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση χωρίς την ύπαρξη θεσμικού πλαισίου για την κατοχύρωση του εργασιακού τους καθεστώτος.

Με δεδομένη την πρόθεσή σας να λυθούν -δύο χρόνια μετά από την πραγματοποίησή τους- τα σοβαρά προβλήματα που προέκυψαν, αιτούμαστε ως άμεσες ενέργειες:

  1. Ιδιωτική Εκπαίδευση

Χαιρετίζουμε την μεταφορά όλων των ιδιωτικών δομών εκπαίδευσης στο ΥΠ.Π.Ε.Θ., αφού η έλλειψη κρατικού ελέγχου είχε οδηγήσει στην ασυδοσία των σχολαρχών και στην εργασιακή ανασφάλεια και εκμετάλλευση των εργαζομένων, και ζητούμε για τη διασφάλιση της ποιότητας των εκπαιδευτικών υπηρεσιών και της νομιμότητας των τίτλων που εκδίδονται στην ιδιωτική εκπαίδευση:

Με εκτίμηση Για το ΔΣ

ip[
Exit mobile version