ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ – ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ – ΚΙΝΗΣΕΙΣ Δ.Ε.: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΚΟΠΤΟΡΑΠΤΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Δελτίο τύπου για τη συνάντηση του Υπουργού Παιδείας με το ΔΣ της ΟΛΜΕ

  1. Το ωρολόγιο πρόγραμμα του Γυμνασίου μειώνεται κατά 3 ώρες εβδομαδιαία, για κάθε τάξη. Ποιες ώρες και από ποια μαθήματα θα κοπούν είναι ακόμη «αντικείμενο μελέτης». Φωτογραφήθηκαν ωστόσο το project και το μάθημα των Αρχαίων Ελληνικών.

  2. Γίνεται μια «λελογισμένη» μελέτη για τη διεύρυνση των αναθέσεων διδασκαλίας των μαθημάτων. Σίγουρα πάντως θα γίνει προσπάθεια οι καθηγητές να μην μετακινούνται σε περισσότερα από τρία σχολεία!

  3. Επεκτείνεται ο χρόνος διδασκαλίας των μαθημάτων έως τέλος Μαΐου με αρχές Ιουνίου.

  4. Αντικαθίστανται τα τρίμηνα με δύο τετράμηνα

  5. Εξετάσεις θα δίνονται στα τετράμηνα ως είχαν, ενώ στο τέλος της χρονιάς οι μαθητές θα εξετάζονται γραπτώς μόνο στα «κύρια» μαθήματα (θα αποφασιστεί από το ΙΕΠ ποια θα είναι αυτά)

  6. Τη νέα χρονιά θα εφαρμοστεί πιλοτικά σε κάποια σχολεία η περιγραφική αξιολόγηση των μαθητών και στη συνέχεια θα επεκταθεί και στα υπόλοιπα, αφού επιμορφωθούν οι καθηγητές. Θα εισαχθεί σε όλα τα μαθήματα αξιολόγηση μέσω εργασιών.

Για τις υπηρεσιακές μεταβολές το υπουργείο σχεδιάζει οι μεταθέσεις να ανακοινωθούν ως το τέλος Ιουνίου και οι αποσπάσεις το τελευταίο 10ήμερο του Ιουλίου. Σχετικά με τις προσλήψεις αναπληρωτών, οι αιτήσεις θα γίνουν τον Ιούνιο ηλεκτρονικά, οι πίνακες κατάταξης θα καταρτιστούν από το υπουργείο (για τελευταία χρονιά φέτος) και οι ενστάσεις θα εξεταστούν από τον ΑΣΕΠ. Όσον αφορά τον αριθμό των προσλήψεων, μετά από πίεση, μας είπε ότι θα κυμανθούν στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση στα ίδια επίπεδα με φέτος. Στην εύλογη ερώτηση, πώς θα γίνει αυτό, αφού όλα τα μέτρα που ανακοίνωσε δεν αφορούν τη βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας (περιεχόμενο διδασκαλίας, αριθμός μαθητών στην τάξη κλπ), αλλά την κοπτοραπτική για να καλυφθούν τα κενά, εκ των ενόντων, απάντησε ότι θα υπάρξουν κι άλλες ανάγκες …. ενισχυτικής, διδασκαλίας ξένων γλωσσών και λειτουργίας βιβλιοθηκών.

Από τη σημερινή συνάντηση και την αντιδραστική κατεύθυνση των πορισμάτων του διαλόγου, επιβεβαιώνεται ότι η μοναδική δέσμευση του υπουργού και της κυβέρνησής του, είναι η προώθηση των μνημονιακών αντιλαϊκών, αντιεκπαιδευτικών μέτρων που συμφωνήθηκαν με ΕΕ – ΟΟΣΑ.

Το εκπαιδευτικό κίνημα οφείλει να δώσει άμεση απάντηση μέσα από τις μαζικές, συλλογικές διαδικασίες και τους αγώνες του!

ip[
Exit mobile version