Τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες συνήθως δυσκολεύονται με την αντιγραφή από τον πίνακα. Μπορεί να φαίνεται κάτι πολύ απλό, όμως για κάποια παιδιά είναι δύσκολο! Χρειάζονται περισσότερο χρόνο, κάνουν λάθη ή δεν προλαβαίνουν να ολοκληρώσουν την αντιγραφή μιας άσκησης ή σημείωσης από τον πίνακα της τάξης.
Τι μπορούν να κάνουν οι δάσκαλοι για να κάνουν την αντιγραφή πιο εύκολη;
– Μειώστε την αντιγραφή σε όσο λιγότερη γίνεται.
– Βεβαιωθείτε ότι οι μαθητές σας με μαθησιακές δυσκολίες, έχουν αντιγράψει σωστά. Αν δεν μπορούν, τότε δώστε τους τις σημειώσεις σε φωτοτυπία ή από το τετράδιο ενός συμμαθητή.
– Γράψτε κάθε γραμμή με άλλο χρώμα κιμωλίας.
– Τονίστε τις βασικές λέξεις με διαφορετικό χρώμα.
– Αφήστε τις σημειώσεις στον πίνακα αρκετή ώρα ώστε να προλαβαίνουν όλοι να αντιγράψουν.
– Γράψτε καθαρά και αφήστε μεγαλύτερα κενά ανάμεσα στις λέξεις.
– Βάλτε τους μαθητές που δυσκολεύονται να κάθονται μπροστά, ώστε να μπορείτε εύκολα να ελέγχετε αν κρατούν σωστά σημειώσεις.
– Ενημερώστε τους γονείς για οποιαδήποτε δυσκολία παρατηρείτε στο παιδί.
ip[
– Ενημερώστε τους γονείς για οποιαδήποτε δυσκολία παρατηρείτε στο παιδί.