Η διαφήμιση ανθυγιεινών τροφίμων σε παιδιά στο στόχαστρο του ΠΟΥ

ipaidia thumbnail
Με στόχο τον περιορισμό του μαρκετινγκ ανθυγιεινών τροφίμων και ποτών στα παιδιά συνεδριάζει, σήμερα και αύριο, το Ευρωπαϊκό Δίκτυο Δράσης του Παγκόσμιου Οργανισμου Υγείας, στην Αθήνα.
Οι αντιπροσωπείες των 28 χωρών-μελών του δικτύου, υπό τον συντονισμό της επικεφαλής του Συνεργαζόμενου Κέντρου Διατροφής και Υγείας του ΠΟΥ στην Αθήνα, Αντωνίας Τριχοπούλου, θα επιχειρήσουν να βρουν τρόπους περιορισμού της πίεσης που ασκείται στα παιδιά από την προώθηση προϊόντων πλούσιων σε αλάτι, θερμίδες και φτωχών σε θρεπτικά συστατικά.

Πολυάριθμες επιστημονικές μελέτες έχουν αναδείξει την ανθυγιεινή διατροφή ως βασική αιτία της αύξησης της συχνότητας της παιδικής παχυσαρκίας και των χρόνιων διατροφο-εξαρτώμενων νοσημάτων.

Στον σχεδιασμό αποτελεσματικών προληπτικών πολιτικών, καθοριστικό ρόλο παίζει και ο περιορισμός της πίεσης που ασκείται προς τα παιδιά, ιδίως μέσω της προώθησης τροφίμων και ποτών υψηλής ενεργειακής πυκνότητας και των φτωχών σε θρεπτικά συστατικά.

Τα συγκεκριμένα προϊόντα που προωθούνται, είτε μέσω διαφήμισης, είτε άλλων μορφών μαρκετινγκ, έχει αποδειχθεί ότι επηρεάζουν τις διατροφικές επιλογές των παιδιών.

ip[
Exit mobile version