Είναι το Facebook το νέο Google;

Tο γιγαντιαίο κοινωνικό δίκτυο παρουσιάζει μεγαλύτερο αριθμό παραπομπών σε ιστότοπους ειδήσεων από το Google…

Ο επικεφαλής του τεχνικού τμήματος της Parse.ly Άντριου Μονταλέντι είπε σε μια συνέντευξη στο Fortune ότι οι τελευταίες εκτιμήσεις της εταιρείας δείχνουν ότι οι πηγές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (εκ των οποίων το Facebook είναι μακράν το μεγαλύτερο) αντιπροσώπευαν περίπου το 43% της κίνησης στους ιστότοπους ειδήσεων της εταιρείας, ενώ το Google αντιπροσώπευε μόλις το 38%.

Οι πελάτες της εταιρείας περιλαμβάνουν περισσότερα από 400 μεγάλα πρακτορεία ειδήσεων και μέσων ενημέρωσης, συμπεριλαμβανομένων παραδοσιακών εκδοτών, όπως των Wired, The Atlantic, Reuters και The Daily Telegraph, καθώς και μια μεγάλη ομάδα αποκλειστικά ψηφιακών πλατφορμών όπως τα Mashable, The Next Web και Business Insider. Συλλογικά, το δίκτυο της εταιρείας έχει περίπου 6 δισεκατομμύρια προβολές σελίδων και πάνω από ένα δισεκατομμύριο μοναδικούς επισκέπτες ανά μήνα.

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που το Facebook ξεπερνά το Google στην κούρσα των ειδήσεων, είπε ο Μονταλέντι. Το κοινωνικό δίκτυο (το οποίο βρισκόταν στη δέκατη θέση το 2015 στη λίστα των ταχύτερα αναπτυσσόμενων εταιρειών του Fortune) πήρε την πρώτη θέση με μικρή διαφορά τον περασμένο Οκτώβριο, αλλά η πρωτιά αυτού του μήνα είναι πολύ πιο δραματική και από τα στοιχεία της εταιρείας είναι σαφές ότι η αναζήτηση στο διαδίκτυο έχει πιάσει οροφή και δεν αυξάνεται πλέον ως πηγή παραπομπής σε μέσα ενημέρωσης. Εν τω μεταξύ, η επιρροή του Facebook, «έχει δείξει ότι είναι σε συνεχή τροχιά ανάπτυξης».

Η πορεία είναι αρκετά δραματική: Σύμφωνα με την Parse.ly, τον Ιανουάριο του περασμένου έτους το Facebook αντιπροσώπευε μόλις το 20% του συνόλου της κίνησης από τεκμηριωμένες πηγές στο δίκτυο ιστοτόπων ειδήσεων της εταιρείας και τώρα είναι περισσότερο από το διπλάσιο . Ο Μονταλέντι είπε ότι αυτό δεν σημαίνει ότι το Facebook έχει το 43% του συνόλου της κίνησης, αλλά μόνο της κίνησης που καταγράφεται με βάση τις πηγές του Parse.ly.

ip[
Exit mobile version