Black Friday ή άλλος ένας έξυπνος μηχανισμός χειραγώγησης της κοινωνίας: Μια μελέτη αποκαλύπτει.

: Άλλος ένας έξυπνος μηχανισμός χειραγώγησης της κοινωνίας.  Ο Έντουαρντ Μπερνέζ, μαθητής και ανιψιός του Φρόιντ, υπήρξε από τους πρώτους που υποστήριξε με στοχευμένες έρευνες ότι τα προϊόντα μαζικής παραγωγής συνδέονται με ασυνείδητες επιθυμίες, ενώ οι άνθρωποι πολύ συχνά πείθονται εύκολα να καταναλώνουν αγαθά που δε χρειάζονται.

Γράφει ο Ταμπουρέας Νικόλαος Εκπαιδευτικός, παιδαγωγικός σύμβουλος

Άνθρωποι τακτικά λειτουργούν υλιστικά από τη μία, σαν διέξοδο από το στρες ,και από την άλλη η εκτόνωσή τους μέσω των αγορών όχι μόνο δεν αποβάλλει το άγχος, αλλά απομειώσει την ορθή κρίση από τις προτεραιότητες της ζωής…
Καταλήγοντας, ο άνθρωπος πρέπει να συσπειρώνεται και να διεκδικεί σε κάθε ανάσα του ακόμα ένα καλύτερο μέλλον για τον ίδιο και τα παιδιά του. Όταν ξεχνάει να διεκδικεί, είναι πνευματικά ανάπηρος και κοινωνικά νωθρός, άρα χρήσιμος στον κάθε πολιτικό τυχοδιώκτη της καθημερινότητάς του.
Κάθε στολισμένη εμπορική γιορτούλα που σε καλεί σε χίλιες και μία προσφορές δεν είναι τίποτα περισσότερο από άλλη μια κίνηση από-μόνωσης από τον πραγματικό εαυτό σου πρώτα και ύστερα από το κοινωνικό σύνολο. Κάποιους τους βολεύει δεόντως! Εσένα;

ip[
Exit mobile version