9 λάθη που κάνουμε τα πρώτα 10 λεπτά που είμαστε στη δουλειά

Η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται και σίγουρα θα έχετε χρησιμοποιήσει έστω και μια φορά αυτή τη φράση. Ξέρετε, εκείνη την απίστευτα «ανάποδη» μέρα που όλα πήγαιναν στραβά από το πρωί. Και σίγουρα θα έχετε διαπιστώσει πως οι μέρες που έχουν μια καλή εκκίνηση συνήθως είναι ευχάριστες, ή τουλάχιστον όχι δύσκολες.
Επειδή βέβαια τα πρωινά, τουλάχιστον από Δευτέρα έως Παρασκευή, είναι «συνώνυμα» με τις ώρες που περνάμε στη δουλειά, καλό είναι να αποφεύγουμε κάποια λάθη που κάνουμε από τα πρώρα κιόλας λεπτά που μπαίνουμε στο χώρο εργασίας εάν θέλετε να εξασφαλίσετε μια…ανώδυνη μέρα.
Ιδού λοιπόν 9 λάθη που συνήθως κάνουμε κατά τα πρώτα 10 λεπτά που είμαστε στη δουλειά.
1.Πηγαίνουμε στη δουλειά αργοπορημένοι
Πρόσφατη έρευνα έδειξε πως οι εργοδότες ή προϊστάμενοι, «βάζουν» στο μάτι όσους καθυστερούν ακόμη και εάν τα ίδια πρόσωπα έχουν την τάση να είναι αυτοί που πάντα θα καθίσουν παραπάνω. Γενικά οι εργοδότες συνδέουν την καθυστερημένη προσέλευση, με τη χαμηλή αποδοτικότητα και φέρονται στους εργαζόμενους…με τον ανάλογο τρόπο

7.Κολλάμε στα «άσχημα» της προηγούμενης μέρας
Μπορεί πριν μπείτε στον χώρο εργασίας να έχετε τσακωθεί με κάποιον στο δρόμο, ή το προηγούμενο βράδυ να είχατε έναν καβγά με τον σύντροφό σας. Μην το κουβαλάτε στη δουλειά. Εάν τα πρώτα λεπτά που θα καθίσετε πχ στο γραφείο για να ξεκινήσετε να δουλεύετε, δεν ενδώσετε σε αυτές τις σκέψεις τότε θα έχετε ένα ωραίο ξεκίνημα και ίσως να καταφέρετε και να τις βάλετε αργότερα σε τάξη
8.Πρωινά ραντεβού
Τα meetings νωρίς το πρωί, όπως εκτιμούν ερευνητές, αποτελούν σημαντική σπατάλη ενέργειες και φαιάς ουσίας. Οι πρώτες ώρες στη δουλειά θα πρέπει να ξοδεύονται σε εργασίες που απαιτούν υψηλή συγκέντρωση πχ γράψιμο. Αντιθέτως οι συναντήσεις εργασίας μεταξύ θα πρέπει να γίνονται προς το τέλος του ωραρίου και γενικά σε ώρες που η ενέργεια των εργαζομένων είναι πιο χαμηλή
9.Δεν αρέσκεστε στη ρουτίνα
Μπορεί η λέξη ρουτίνα να μη ηχεί ως κάτι θετικό αλλά μερικές φορές είναι σωτήρια. Το να έχετε μια ρουτίνα τα πρώτα λεπτά που φτάνετε στο γραφείο σας βοηθάει να μην αγχώνεστε προσπαθώντας κάθε πρωί να αποφασίσετε τι θα πρέπει να κάνετε πρώτο. Να δείτε τα mail, να πιείτε καφέ ή να ασχοληθείτε με αυτό την εργασία που σας έχουν αναθέσει. Απλά ξοδεύετε ενέργεια χωρίς να υπάρχει λόγος και εν τέλει χωρίς να κάνετε και κάτι παραγωγικό.

ip[
Exit mobile version