Συνήγορος του Καταναλωτή: Αυτά είναι τα δικαιώματα των επιβατών στις ακτοπλοϊκές μεταφορές

Η Ανεξάρτητη Αρχή «» και το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας διοργανώνουν ενημερωτική δράση για τα δικαιώματα των επιβατών στις ακτοπλοϊκές μεταφορές και για τη δυνατότητα της φιλικής, εξωδικαστικής επίλυσης των εγχώριων και διασυνοριακών καταναλωτικών διαφορών.

Η δράση θα πραγματοποιηθεί στο λιμάνι του Πειραιά, στις 11 Ιουλίου 2019, με τη συνδρομή του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς. Στελέχη του «Συνηγόρου του Καταναλωτή» και του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας θα ενημερώσουν τους επιβάτες για τα δικαιώματά τους, αλλά και για τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να τα διεκδικούν, διανέμοντας πληροφοριακό υλικό στην ελληνική και την αγγλική γλώσσα το οποίο είναι διαθέσιμο σε ηλεκτρονική μορφή στην ιστοσελίδα του Συνηγόρου του Καταναλωτή(www.synigoroskatanaloti.gr) και του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας (www.eccgreece.gr).

Παράλληλα, καθ’ όλη τη διάρκεια της δράσης, στα γραφεία της Ανεξάρτητης Αρχής «Συνήγορος του Καταναλωτή» και του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας, οι καταναλωτές μπορούν να ενημερώνονται από το επιστημονικό προσωπικό σχετικά με την αποτελεσματικότερη προστασία των δικαιωμάτων τους όταν ταξιδεύουν, καθώς και σχετικά με τη δυνατότητα επίλυσης εγχώριων διαφορών ή διαφορών με προμηθευτές εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης, συμπεριλαμβανομένων της Ισλανδίας και της Νορβηγίας.

ip[
Exit mobile version