Η διγλωσσία δεν συνιστά ανασταλτικό παράγοντα στις γνωστικές επιδόσεις των μαθητών, ενώ παρά τις όποιες δυσκολίες μπορεί να συνεπάγεται για ένα παιδί η ταυτόχρονη χρήση δύο γλωσσών, τελικά επηρεάζει θετικά την ανάπτυξη των μη λεκτικών γνωστικών του λειτουργιών. Το συμπέρασμα προκύπτει από έρευνα με τίτλο «Διγλωσσία και δίγλωσση εκπαίδευση:
Σε τί διαφέρουν οι δίγλωσσοι μαθητές από τους μονόγλωσσους στις γνωστικές επιδόσεις

Ακολουθείστε το iPaidia στο Google News
Tελευταίες Ειδήσεις για την Παιδεία και την εργασία στο ipaidia.gr
Στην Κατηγορία: ΠΑΙΔΕΙΑ
# News Tag:
Διαβάστε Ακόμα

Νέο στεγαστικό πρόγραμμα για νέους μέσω ΕΣΠΑ

Έρχεται νέο στεγαστικό πρόγραμμα για νέους μέσω ΕΣΠΑ

Έρχεται επιδότηση ενοικίου – Για ποιούς


Θύμα ξυλοδαρμού από νεαρούς έπεσε 16χρονος έξω από το σχολείο του
