Πιερρακάκης: Έρχεται νέο σύστημα για ψηφιακά ραντεβού στα νοσοκομεία

O  μίλησε για τις εκκρεμότητες του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, αναφέροντας χαρακτηριστικά ότι «στο κομμάτι της υγείας η βελτίωση είναι μεγαλύτερη και γρηγορότερη και λόγω της πανδημίας και λόγω των αναγκών της εποχής όπως αυτές προέκυψαν.

Ο υπουργός αναφέρθηκε και στο Εθνικό Πρόγραμμα Απλούστευσης Διαδικασιών «θα αναρτηθεί και σχετική πλατφόρμα που λέγεται ΜΙΤΟΣ, όπου θα αποτυπώνονται βήμα προς βήμα όλες οι διαδικασίες του ελληνικού Δημοσίου.

Καταγράφουμε αυτές τις διαδικασίες για να μπορέσουμε να πούμε πόσες από αυτές πρέπει να διορθωθούν. Γίνεται μια τεράστια προσπάθεια καταγραφής και στην καταγραφή αυτή βλέπουμε ένα σύμπαν περιττών διαδικασιών». Ο κ. Πιερρακάκης δεν παρέλειψε να επισημάνει ότι η διαδικασία των μεταβιβάσεων ακινήτων αναμένεται «πολύ σύντομα να γίνει πιο απλή καθώς θα υπάρχει μια πλατφόρμα στους συμβολαιογράφους που θα μπορούν να τις διεκπεραιώνουν».

Επεσήμανε ότι ωστόσο το κομμάτι με τα ληξιαρχικά γεγονότα έχει ολοκληρωθεί (γέννηση, απώλεια ζωής, διαζύγιο, βάφτιση και ονοματοδοσία), όπως και ένα μεγάλο κομμάτι που αφορά στην εφορία.

Αναφέρθηκε στο gov.gr που είναι απλό στην χρήση του για τον πολίτη, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι το οποίο ξεκίνησε την λειτουργία του τον Μάρτιο του 2020 με 503 υπηρεσίες και έφτασε σήμερα να μετρά 1.377 «κάτι που σημαίνει ότι προστέθηκε πάνω από μια υπηρεσία την ημέρα συμπεριλαμβανομένου Σαββάτου και Κυριακής» και έκανε λόγο για τον μεγάλο αριθμό των ψηφιακών ηλεκτρονικών συναλλαγών που έφτασαν το 2021 τις 567 εκατομμύρια. «Προσπαθούμε αυτές τις υπηρεσίες να τις σχεδιάζουμε όσο πιο εύκολα γίνεται», ενώ υπογράμμισε ότι το υπουργείο θα εστιάσει ιδιαίτερα σε προγράμματα με στοχευμένες ψηφιακές δεξιότητες σε κάθε κομμάτι του πληθυσμού». Ο υπουργός τόνισε ότι ο σχεδιασμός των υπηρεσιών είναι κατά βάση πολιτοκεντρικός επεσήμανε μάλιστα ότι όλες αυτές οι αλλαγές «σφυρηλατούν μια μεγάλη αλλαγή κουλτούρας, αλλά η κουλτούρα αλλάζει όπως δημιουργείται μια χιονοστιβάδα, νιφάδα νιφάδα. Αυτή είναι και η φιλοσοφία του οικοδομήματος του gov.gr».

Μάλιστα, ο κ. Πιερρακάκης τόνισε ότι υπάρχουν περιπτώσεις που υπηρεσίες έχουν βελτιωθεί πολύ στο πώς εξυπηρετούν πολίτες μέσω της διαφάνειας των δεδομένων που δημοσιεύονται μέσα από συγκεκριμένες πλατφόρμες.

Ο κ. Πιερρακάκης μιλώντας για την επιτυχία του συστήματος εμβολιασμού σχολίασε ότι «χρειάστηκε να σχεδιαστεί ένα σύστημα μέσα σε λίγες εβδομάδες. Κι αν δει κανείς τον διεθνή Τύπο θα διαπιστώσει κανείς ότι υπηρχαν χώρες που το σύστημά τους απέτυχε. Για εμένα ήταν μεγάλο σοκ να βλέπω ότι το σύστημα λειτούργησε πολύ καλά στην χώρα μας και δεν λειτούργησε στην πολιτεία της Μασαχουσέτης όπου έχει πανεπιστήμια όπως το ΜΙΤ».

Ο υπουργός εξομολογήθηκε ότι το πιο δύσκολο βράδυ που πέρασε ήταν το βράδυ που ξεκίνησε να δουλεύει η πλατφόρμα του εμβολίου με το εμβολιαστικό σύστημα «επειδή όλα τα συστήματα αντιμετωπίζουν προκλήσεις. Ήταν μια δύσκολη βραδιά γιατί χρειαζόταν να κάνουμε βελτιώσεις, εκείνο το βράδυ δεν κοιμήθηκα καθόλου»

ip[
Exit mobile version