Πανελλήνιες 2021 – Κοινωνιολογία, Χημεία, Πληροφορική: Ήταν δύσκολα τα θέματα;

, Χημεία, Πληροφορική:  Πόσο βατά ήταν τα ; Σύμφωνα με τον , τα θέματα του μαθήματος της Κοινωνιολογίας χαρακτηρίζονται από σαφήνεια και ακρίβεια. Εξετάζουν ένα σχετικά μεγάλο εύρος της ύλης. Ένας καλά προετοιμασμένος υποψήφιος δύναται να επιτύχει υψηλή βαθμολογία.


ΘΕΜΑ Α

Θέμα θεωρίας χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία. Είχε αναμενόμενους μετασχηματισμούς χωρίς παγίδες. Στο Α5 χρειαζόταν προσοχή από τα παιδιά στη συμπλήρωση κάποιων κενών.

ΘΕΜΑ Β

Β1. Θέμα ανάπτυξης υποπρογράμματος. Απαιτούσε από τα παιδιά να έχουν κατανοήσει κάποιες βασικές μεθοδολογίες.Β2. Θεωρητικό θέμα από τη μεθοδολογία της ουράς. Δεν είχε δυσκολία.

ΘΕΜΑ Γ

Θέμα με αρκετές ομοιότητες με αντίστοιχα που έχουν πέσει και παλαιότερα στις εξετάσεις. Μια δομή επανάληψης, στην οποία έπρεπε τα παιδιά να κάνουν τις διεργασίες μέσα της. Υπολογισμός μεγίστου και πλήθους μεγίστου(απαιτούσε γνώση της μεθοδολογίας). Επίσης η επανάληψη τερματιζόταν με σύνθετη συνθήκη, κάτι που ίσως μπέρδεψε κάποιους υποψηφίους.

 

ΘΕΜΑ Δ

Θέμα με κλασικούς υπολογισμούς σε πίνακες. Το Δ3 και το Δ4 ίσως δυσκόλεψαν κάποιους υποψηφίους, αλλά δεν είχαν κάποιες παγίδες. Έβγαιναν με τη μεθοδολογία.Συνολικά, τα θέματα ήταν σαφώς διατυπωμένα. Φάνηκε η έγνοια της επιτροπής να μην τρομάξει τους υποψηφίους, ειδικά σε μια ιδιαίτερη χρονιά. Τα θέματα πατούσαν σε παρόμοια προηγουμένων ετών και δεν είχαν παγίδες και σκοτεινά σημεία. Τέλος, παρατηρείται έλλειμμα πρωτοτυπίας.

 

Δείτε τα θέματα και τις απαντήσεις

ip[
Exit mobile version