Πανελλήνιες 2020: Επανεξέταση της εξεταστέας ύλης – αναθεώρηση για τις πράσινες σχολές

Πανελλήνιες 2020: Αυτά είναι τα δύο εξεταστικά συστήματα για την εισαγωγή στα ΑΕΙ

– Εισαγωγή Τριτοβάθμια: «Λίφτινγκ» στο εξεταστικό σύστηµα Γαβρόγλου θα κάνει το , το οποίο θα παραµείνει για τα επόµενα δύο χρόνια

: Με το τωρινό σύστηµα εισαγωγής στα ΑΕΙ θα «πορευθούν» για τα επόµενα δύο χρόνια οι µαθητές του λυκείου, το οποίο, όµως, σλυμφωνα με το ΕΘΝΟΣ θα εφαρµοστεί µε µπόλικες παραλλαγές και πολλές περικοπές. Το βέβαιο είναι ότι η νέα πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας θα επανεξετάσει το θέµα της εξεταστέας ύλης για τις Πανελλαδικές, η οποία κατά πάσα πιθανότητα θα µειωθεί, ενώ υπό αναθεώρηση είναι και οι λεγόµενες «πράσινες σχολές», δηλαδή η εισαγωγή υποψηφίων σε αυτές χωρίς εξετάσεις.

 – Το πρόβληµα, πάντως, είναι ότι οι µαθητές οι οποίοι θα δώσουν εξετάσεις τον Ιούνιο του 2020, δηλαδή όσοι φοιτήσουν φέτος στη Γ’ λυκείου, θα γίνουν πειραµατόζωα, αφού ήδη έχουν χάσει την «µπάλα» τόσο από το νέο σύστηµα Γαβρόγλου, το οποίο δεν έχουν προλάβει να αφοµοιώσουν, όσο και από τις αλλαγές τις οποίες θα υποστούν τώρα και θα ανακοινωθούν σε λίγο καιρό.
Η δε είναι µια σοβαρή αλλαγή και σίγουρα θα εκτοξεύσει στα ύψη το άγχος των παιδιών, τα οποία δεν είναι προετοιµασµένα για ένα τόσο σοβαρό εµπόδιο, το οποίο θα βρεθεί ξαφνικά µπροστά τους, εκτός εάν η πολιτική ηγεσία το σκεφτεί καλύτερα και δεν εφαρµόσει το µέτρο από το 2020.

Ηδη οι γονείς είναι αναστατωµένοι καθώς ξέρουν ότι, εάν ισχύσει από τώρα η βάση εισαγωγής, θα πρέπει να αυξήσουν τα φροντιστήρια – ειδικά τα παιδιά τα οποία είναι σχετικά «χαµηλών επιδόσεων» θα πρέπει να βελτιώσουν το µαθησιακό τους επίπεδο µέχρι τον Ιούνιο.
Τράπεζα θεµάτων

Στις θα ξεκινήσει, σύµφωνα µε την υφυπουργό Παιδείας, η εφαρµογή της Τράπεζας Θεµάτων. Με αυτή την απόφαση το υπουργείο είναι σίγουρο ότι θα συναντήσει σφοδρές αντιδράσεις από την εκπαιδευτική κοινότητα, η οποία, στην πλειονότητά της, έχει αποκηρύξει το µέτρο ως αποτυχηµένο, αφού, όταν εφαρµόστηκε, ένας τεράστιος αριθµός µαθητών έµεινε µετεξεταστέος. Μάλιστα, αυτός ήταν ένας από τους σοβαρότερους λόγους για να καταργηθεί µε συνοπτικές διαδικασίες.

Για την αξιολόγηση στην εκπαίδευση η υφυπουργός δήλωσε ότι «θα ξεκινήσει σε επίπεδο σχολικής µονάδας. Την αξιολόγηση δεν τη συνδέουµε µε την τιµωρία, αλλά για να εντοπιστούν αδυναµίες στη σχολική µονάδα και τον εκπαιδευτικό ώστε να µπορέσουµε µε στήριξη να θεραπευτούν». Οι εκπαιδευτικοί, πάντως, δεν έχουν ποτέ στο παρελθόν και από καµία κυβέρνηση πειστεί ότι η αξιολόγηση είναι για το «καλό τους». Οι αντιδράσεις ήταν πάντα δυναµικές και τελικά κανένας υπουργός δεν την εφάρµοσε

ip[
Exit mobile version