To έχει λάβει δεκάδες καταγγελίες αναφορικά με τα οριστικά αποτελέσματα για τους Παιδικούς Σταθμούς ΕΣΠΑ . 2023 2024 ξεκίνησαν να αναρτώνται από την Τετάρτη 23/8.

Η πρόσβαση στην ηλεκτρονική εφαρμογή των οριστικών αποτελεσμάτων είναι δυνατή με βάση το τελευταίο ψηφίο του ΑΦΜ του/της αιτούσας/αιτούντα, ως ακολούθως:

23/8/2023 για τα ΑΦΜ που λήγουν σε 0,1,2

24/8/2023 για τα ΑΦΜ που λήγουν και σε 3,4,5, και

25/8/2023 για όλα τα ΑΦΜ.

Τι αναφέρει νέα καταγγελία που λάβαμε:

«Θα ήθελα κι εγώ με την σειρά μου να σας ενημερώσω για το σοβαρό πρόβλημα που έχουμε να αντιμετωπίσουμε σχετικά με τα κουπόνια για τους παιδικούς σταθμούς και βασιζόμενη στην δημοσίευση σας () πήρα το θάρρος να σας γράψω ότι αντιμετωπίζουμε ακριβώς το ίδιο πρόβλημα!

Στα προσωρινά αποτελέσματα είχαμε πλήρη φάκελο και στα οριστικά δεν δικαιούμαστε λόγω του ότι δεν βρέθηκαν δηλωμένα εισοδήματα για το 2022!!

την φορολογική μας δήλωση την καταθέσαμε 19/6 και εκκαθαρίστηκε άμεσα πριν κάνουμε αίτηση για κουπόνι ΕΣΠΑ για παιδικό!!!

εκτός αυτού βασιζόμενοι στο «φάκελος πλήρης» δεν υπήρχε λόγος να προβούμε σε κάποια ένσταση.. όποτε χάνουμε και το δικαίωμα; Ενστάσεις στα οριστικά για τέτοιου είδους λάθη δεν υπάρχουν;;

Ασφαλώς και είναι συστημικό λάθος και πρέπει άμεσα να διορθωθεί γιατί πληρούμε τα εισοδηματικά κριτήρια με πλήρη φάκελο αλλά θα εξεταστούν οι υποθέσεις μας;;

Σε κάθε περίπτωση στείλαμε εμαιλ και αναμένουμε την απάντηση τους και εύχομαι άμεσα..»

Νωρίτερα, είχαμε λάβει κ άλλη καταγγελία – Δείτε παρακάτω τι αναφέρει αναγνώστης μας:

«Καλησπέρα σας,

Θα ήθελα να σας γνωστοποιήσω το πρόβλημα που αντιμετωπίζω σχετικά με τα οριστικά .

Ενώ ο φάκελος μας ήταν πλήρης και με μόρια στα προσωρινά αποτελέσματα, στα τελικά αποτελέσματα ο φάκελος ήταν ελλιπής με την αιτιολογία ότι δεν βρέθηκαν δηλωμένα εισοδήματα για το έτος 2022. Το εκκαθαριστικό έχει εκδοθεί τον Ιούνιο και μάλιστα πριν την αίτηση.

Πώς γίνεται να είναι πλήρης ο φάκελος στα προσωρινά και μετά στα οριστικά να γίνεται ελλιπής για λόγο που δεν έχει υπόσταση καθώς έχουν υποβληθεί οι δηλώσεις εισοδημάτων κανονικά;

Προφανώς πρόκειται για συστημικό λάθος το οποίο πρέπει να επιλυθεί και πιθανόν σχετίζεται με μια άλλη πανομοιότυπη καταγγελία που έχετε λάβει από άλλον αναγνώστη.

Το σημαντικότερο πρόβλημα είναι ότι οι σταθμοί περιμένουν τα voucher για να βγάλουν τα αποτελέσματα και γι αυτό τον λόγο το ζήτημα αυτό πρέπει να επιλυθεί άμεσα.

Έχει σταλεί e-mail στο [email protected] και αναμένουμε απάντηση.

Σας επισυνάπτω τα screenshots από τα αποτελέσματα.»