iPaideia.gr
Λαμβάνοντας, επομένως, υπόψη τα προαναφερθέντα, γίνεται κατανοητό ότι εναπόκειται στην ευχέρεια των εκπαιδευτικών των σχολείων της Χαλκιδικής -σε όσους συγκεκριμένα διδάσκουν το μάθημα της Τοπικής Ιστορίας – να ασχοληθούν με τις μεγάλες μάχες που έλαβαν χώρα στην περιοχή και να καταδείξουν την ιστορική τους σημασία με μεθόδους που θα αναπτύσσεται η ιστορική κριτική συνείδηση, η ιστορική γνώση και η κριτική σκέψη.
Δείτε ΕΔΩ την απάντηση του Υπουργού Παιδείας Δείτε ΕΔΩ την ερώτηση στη Βουλή