Τί γίνεται με το συνεχόμενο δίωρο για τη διδασκαλία της 2ης ξένης γλώσσας

Σχετικά με το συνεχόμενο δίωρο διδασκαλίας Γαλλικής και Γερμανικής γλώσσας

Η «απαγόρευση» του συνεχόμενου δίωρου για τη διδασκαλία της 2ης ξένης γλώσσας δημιουργεί τεράστιο πρόβλημα στη σύνταξη των ωρολογίων προγραμμάτων από τις σχολικές μονάδες ωστόσο το βασικότερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ07 και ΠΕ05 είναι ότι αποτελούν τη μόνη κατηγορία εκπαιδευτικών με υποχρέωση μετακίνησης σε εξαιρετικά μεγάλο αριθμό σχολικών μονάδων, γεγονός που μεταφράζεται σε μετακίνηση σε κατ’ ελάχιστον 4, κατά κανόνα 5 και συχνότατα σε 6 σχολικές μονάδες, ενώ έχουν καταγραφεί περιπτώσεις μετακίνησης μέχρι και σε 8 σχολικές μονάδες. Οι συνάδελφοι μας αυτοί περισσότερο χρόνο είναι καθημερινά στους δρόμους για τη μετακίνηση τους από σχολείο σε σχολείο παρά στις αίθουσες διδασκαλίας με ότι αυτό συνεπάγεται ( οικονομικό κόστος, κόπωση ,άγχος κτλ).

Λαμβάνοντας υπόψη όλα τα παραπάνω καλούμε

Ο Πρόεδρος Ο Γεν. Γραμματέας

Σάββας Σεχίδης Άγγελος Πούλος

Στην Κατηγορία : ΠΑΙΔΕΙΑ
ip[
Exit mobile version