Τα βιβλία στην τάξη με έναν εναλλακτικό τρόπο

alt Συνεισφορά: Αλεξάνδρα Νάκου – alexandranakou@gmail.com

Συχνά όμως παρατηρείται το φαινόμενο οι μαθητές να δηλώνουν πως η διαδικασία αυτή γίνεται με τρόπο παθητικό όπου οι ίδιοι δεν συμμετέχουν ενεργά.

Στο άρθρο του o αναφέρει τον τρόπο που τα βιβλία μποορύν να μετατραπούν σε αλληλεπιδραστικά εργαλεια συνεργατικής μάθησης στην σχολική αίθουσα. Με στόχο να ενθαρρύνουν τους μαθητές να μετατραπούν σε αυτόνομους αναγνώστες αλλά και αναγνώστες ουσίας που μπορούν να αναπαραγάγουν το περιεχόμενο του βιβλίου.

Οι μαθητές ενθαρρύνονται να δημιουργήσουν μικρά διαφημιστικά όπου θα παρουσιάζουν στους συμμαθητές τους το βιβλίο που διάβασαν. Τα "ομιλόντα" βιβλία εξυπηρετούν τόσο ακαδημαϊκούς σκοπούς του αναλυτικού προγράμματος όσο και την ενεργοποίηση των μαθητών για συμμετοχή. Εργαλεία που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη δημιουργία των βίντεο του βιβλίο και της αυθεντικής αφήγησης των μαθητών είναι το , , , και το .

Στην Κατηγορία : ΠΑΙΔΕΙΑ
ip[
Exit mobile version