Προβληματικός ο εθνικός διάλογος για την παιδεία

Η σύνθεση της Επιτροπής Εθνικού και Κοινωνικού Διαλόγου για την παιδεία, τα μέλη της οποίας επιλέγηκαν από το Υπουργείο Παιδείας και ανακοινώθηκαν πρόσφατα, δημιουργεί έντονο προβληματισμό για την ποιότητα του επικείμενου έργου της.

Ως προς τη διασφάλιση της αποτελεσματικότητας των εργασιών της Επιτροπής, η σύνθεσή της πάσχει από την έλλειψη του απαραίτητου πλουραλισμού, καθώς είναι σχεδόν ανύπαρκτη η εκπροσώπηση ολόκληρων βαθμίδων εκπαίδευσης, όπως της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ενώ το ίδιο διαπιστώνεται και για φορείς τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, π.χ. τα ΤΕΙ, καθώς και για φορείς μη τυπικής εκπαίδευσης.

Ο εθνικός διάλογος για την παιδεία πρέπει να διεξαχθεί σε συνθήκες που διασφαλίζουν την αντικειμενικότητά του και εγγυώνται την αποτελεσματικότητά του. Δυστυχώς, με τις επιλογές του κ. Φίλη αυτό δεν φαίνεται να συμβαίνει.

Ο Τομεάρχης Παιδείας της Νέας Δημοκρατίας

Καθηγητής Θεόδωρος Φορτσάκης

Βουλευτής Επικρατείας

τ. Πρύτανης του Πανεπιστημίου Αθηνών

Στην Κατηγορία : ΠΑΙΔΕΙΑ
ip[
Exit mobile version