Πώς κρίνετε το εκπαιδευτικό μας έργο κ. Δήμαρχε;

IPAIDEIA.GR

«ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΛΛΙΕΡΟΣ»

Παροικιά – 84400, Πάρος

Τηλέφωνο – Fax: 22840 – 41454

Προς:

τα μέλη του συλλόγου

Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Κυκλάδων

Σύλλογοι Κυκλάδων

ipaideia

Α.Π. 78

Θέμα: Ενημέρωση μελών του Συλλόγου

Πώς κρίνετε το εκπαιδευτικό μας έργο κ. Δήμαρχε;

Με αφορμή τα ακόλουθα:

Α) .Στο πλαίσιο Υλοποίησης του έργου ΕΣΠΑ με τίτλο Πράξης: «Αξιολόγηση Δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης – Διαμόρφωσης Ηλεκτρονικής Εφαρμογής διαρκούς παρακολούθησης και αξιολόγησης δομών και κρίσιμων παραμέτρων της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης», (κωδικός MIS 346805) διεξάγεται έρευνα αναφορικά με την Αποτίμηση των Δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης για την οποίο έχουν ενημερωθεί σχετικά οι σχολικές μονάδες και ειδικότερα για την καταληκτική ημερομηνία που είναι η 10η Ιουνίου 2013. Μήνυμα Εθνικού & Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών

Β) ΘΕΜΑ: Συμπλήρωση ερωτηματολογίων

Σε συνέχεια του υπ’ αριθ. 66907 / Γ6 / 16-05-2013 εγγράφου μας, παρακαλούμε όλους τους εκπαιδευτικούς των ΣΜΕΑΕ να συμμετάσχουν στη συμπλήρωση των ερωτηματολογίων, προκειμένου να εξαχθούν ασφαλή συμπεράσματα, σχετικά με τους σκοπούς του προγράμματος «Αξιολόγηση Δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης- Διαμόρφωση Ηλεκτρονικής Εφαρμογής διαρκούς παρακολούθησης και αξιολόγησης δομών και κρίσιμων παραμέτρων της Εδικής Αγωγής» Διευθυντής Ειδικής Αγωγής, Κων.Λολίτσας

Προκύπτουν πάμπολλα ερωτήματα και οι λόγοι για να αρνηθούμε στη γενίκευση αλλά και ειδίκευση της αξιολόγησης ξανά, είναι πολλαπλάσιοι του παρελθόντος, πρώτον μετά την απαίτηση του Εθνικού & Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών να συμπληρωθούν ερωτηματολόγια που όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση: αποτελούν μέρος μιας επιστημονικής έρευνας που διεξάγει το Πανεπιστήμιο Αθηνών στον χώρο της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης., και δεύτερον με την υποστηρικτική ανακοίνωση του Κ.Λολίτσα για την έρευνα που διεξάγει το Πανεπιστήμιο Αθηνών, χωρίς να έχουν εξεταστεί όλες οι παράμετροι.Με τη μεθοδολογία αυτή, και πάλι ανοίγεται δρόμος για την εφαρμογή όλου του πλαισίου για την εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση που συνδέεται με την μισθολογική καθήλωση, την τρομοκρατία, το φόβο και την υποταγή των εκπαιδευτικών και τις απολύσεις.

Η αξιολόγηση δεν κάνει τίποτα άλλο παρά να μετακυλά τα βάρη των κρατικών εκπαιδευτικών επιλογών, στις πλάτες της σχολικής μονάδας και των εμπλεκομένων σ’ αυτή και να επιβάλει την επιχειρηματική λειτουργία στο σχολείο. Έχει ένα και βασικό στόχο: να αθωώσει την εκπαιδευτική πολιτική και να καταστήσει αποκλειστικά υπεύθυνους τους εκπαιδευτικούς. Εκτός από τις αρνητικές επιπτώσεις που μπορεί η γενικότερη εφαρμογή της αξιολογικής διαδικασίας να επιφέρει, υπάρχουν ειδικότεροι λόγοι που η συμμετοχή στη συγκεκριμένη έρευνα, πρέπει να απορριφθεί:

Οι εκπαιδευτικοί της ειδικής αγωγής είναι εκείνοι των οποίων η γνώμη θα πρέπει να ληφθεί υπόψη κατά κύριο λόγο κι όχι ανώνυμα, αφού εκείνοι βιώνουν καθημερινά τη σχολική πραγματικότητα σε όλες τις δομές της ειδικής αγωγής.

Η αξιολόγηση στον τομέα της εκπαίδευσης αλλά και της Ειδικής Αγωγής ειδικότερα:

Οι εκπαιδευτικοί δεν είναι πιόνια, η Ειδική Αγωγή χρειάζεται αποτίμηση με έγκυρα μέσα, αφού όμως θα έχει γίνει έμψυχη και άψυχη παροχή δομών και υποδομών στο μέγιστο δυνατό βαθμό. Τότε η αξιολόγηση, εφόσον ξεκινήσει από την αρχή της διοίκησης και παροχής εκπαίδευσης, θα έχει περισσότερο νόημα!

Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πάρου – Αντιπάρου Π.Καλλίερος:

Για το Διοικητικό Συμβούλιο

H Πρόεδρος O Γραμματέας

Κουφοβασίλη Παναγιώτα Χατζηαθανασίου

(Τιτίκα) Αθανάσιος

ip[
Exit mobile version