Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας: Πώς ο γονιός μπορεί να συμβάλλει αποτελεσματικά στη μάθηση του παιδιού του

Οι μαθησιακές δυσκολίες έχουν υψηλή αναγνωρισιμότητα τόσο στη σχολική κοινότητα όσο και στην ευρύτερη κοινωνία. Μια σημαντική παράμετρος ωστόσο η οποία δεν έχει τύχει της προσοχής που απαιτείται είναι οι γονείς και τα θέματα διαχείρισης των δυσκολιών των παιδιών τους στο σπίτι.

Ο βασικός σκοπός του προγράμματος είναι η ενημέρωση των γονιών για θέματα μαθησιακών δυσκολιών ώστε να διαχειρίζονται αποτελεσματικότερα α) τα μαθησιακά προβλήματα των παιδιών τους στο σπίτι, β) τη σχέση τους με τους εκπαιδευτικούς και το σχολικό πλαίσιο γενικότερα προς όφελος των παιδιών τους.

Στο πλαίσιο του προγράμματος διοργανώνονται παράλληλες δράσεις ανοιχτές στο ευρύ κοινό και όλους τους γονείς. Έτσι, το Σάββατο 4 Σεπτεμβρίου στις 6 το απόγευμα θα πραγματοποιηθεί η πρώτη διαδικτυακή συζήτηση με θέμα:  «Γονείς και μάθηση: Πώς ο γονιός μπορεί να συμβάλλει αποτελεσματικά στη μάθηση του παιδιού του» με εκλεκτές ομιλήτριες οι οποίες θα αναδείξουν σφαιρικά τις παραμέτρους που σχετίζονται με το θέμα:

Δρ. Τζιβινίκου Σωτηρία, Επίκουρη Καθηγήτρια στο Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, με θέμα “Οι γονείς αντιμέτωποι με τις προκλήσεις μάθησης των παιδιών τους- Προτάσεις και εφαρμογές”

Δρ. Ρούση Χριστίνα, Επίκουρη Καθηγήτρια στο Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, με θέμα “Η σχέση γονιού-παιδιού και η διαχείριση των δυσκολιών”

Δρ. Κρόκου Ζωή, Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου στο 3ο ΠΕΚΕΣ Αττικής, με θέμα “Η σχέση γονιού-εκπαιδευτικού και η επίδρασή της στο παιδί/μαθητή”

Μπάρου Γεωργία, Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συλλόγων Γονέων Παιδιών με Δυσλεξία και Μαθησιακές Δυσκολίες, με θέμα “Εμπειρίες γονιών με τη ματιά του γονιού – η οικογένεια μόνη με τα προβλήματά της αναζητά «συμμάχους»”

Σάββατο 4 Σεπτεμβρίου 2021 ώρα 18.00-19.00

ip[
Exit mobile version