ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών: “Ψηφίζουν ρύθμιση για το ωράριο των εκπαιδευτικών και δρομολογούν νέες συγχωνεύσεις σχολείων!”

Πολυνομοσχέδιο με τα προαπαιτούμενα για το κλείσιμο της 3η αξιολόγησης  Ψηφίζουν ρύθμιση για το ωράριο των εκπαιδευτικών και δρομολογούν νέες συγχωνεύσεις σχολείων!

Α) Στο άρθρο 245 του πολυνομοσχεδίου καθορίζονται οι αλλαγές στο ωράριο.

Συγκεκριμένα:

Όλα αυτά επιβεβαιώνουν ότι οι ανατροπές στο ωράριο και εργασιακά δικαιώματα δεν αφορούν απλά και μόνο το πόσες ώρες θα  μένει ο εκπαιδευτικός στο σχολείο, αλλά συνολικότερα αλλαγές που αφορούν τη δομή και το περιεχόμενο του σχολείου. Άλλωστε και σήμερα ισχύει το 30ωρο εργασιακό ωράριο, όταν υπάρχει συγκεκριμένο έργο που αναθέτει ο σύλλογος διδασκόντων στον κάθε συνάδελφο. Αν πράγματι δεν αλλάζει τίποτα όσο αφορά το εργασιακό ωράριο των εκπαιδευτικών, όπως ισχυρίζεται το Υπουργείο, τότε δεν υπάρχει και λόγος να γίνουν αυτές οι αλλαγές με μνημονιακό νόμο;

Στο όνομα της εφαρμογής του επικαιροποιημένου νόμου θα μεγαλώσουν οι πιέσεις της διοίκησης προς τους συναδέλφους οδηγώντας σε εντατικοποίηση, σε βάρος του ήδη επιβαρυμένου παιδαγωγικού έργου. Ας μην ξεχνάμε ότι οι εκπαιδευτικοί της β/θμιας από την προηγούμενη κυβέρνηση έχουν ήδη 2 διδακτικές ώρες επιπλέον. Οι Νηπιαγωγοί επίσης είχαν αύξηση ωραρίου με την Υπουργική Απόφαση Φίλη και στην ουσία αποτέλεσαν το πρώτο τμήμα συναδέλφων που καθιερώθηκε το 30ωρο ωράριο!!

Ταυτόχρονα μόνο ως ανέκδοτο ακούγεται ότι στο σημερινό σχολείο όπου μαστίζεται από την υποχρηματοδότηση, μπορεί να προετοιμαστεί το μάθημα της επόμενης ημέρας, να διορθωθούν διαγωνίσματα (Αλήθεια ποιος μπορεί να επιβάλλει σε έναν συνάδελφο πότε και πως θα διορθώσει ή θα ετοιμαστεί για την επόμενη ημέρα). Η σύνδεση της παραμονής των εκπαιδευτικών με την προετοιμασία του εποπτικού υλικού και των εργαστηριακών ασκήσεων δημιουργεί το ερώτημα: Ποιανού εποπτικού υλικού και ποιών εργαστηρίων όταν τα περισσότερα εργαστήρια είναι σε άθλια κατάσταση και τα χρήματα των σχολικών επιτροπών όχι για εποπτικό υλικό αλλά ούτε για χαρτί φωτοτυπικού δεν φτάνουν.

Δυστυχώς, η πραγματικότητα από την υλοποίηση αυτών των πολιτικών, θα είναι η γενίκευση της ανασφάλειας και των υπεραριθμιών για τους  μόνιμους συναδέλφους και οι απολύσεις αναπληρωτών!

Β) Στο άρθρο 246 του πολυνομοσχεδίου καθορίζονται τα κριτήρια συγχωνεύσεων σχολικών μονάδων.

Το πλαίσιο για τις συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων καθορίζει κριτήρια τα οποία θα οδηγήσουν σε νέο γύρο μαζικών συγχωνεύσεων σχολείων, σε κλείσιμο σχολείων, όχι μόνο στην επαρχία και σε απομακρυσμένες περιοχές άλλα και στα αστικά κέντρα.

Με δεδομένη την προσπάθεια της κυβέρνησης να γενικεύσει τα 25αρια (Α/θμια) και τα 28αρια (Β/θμια) τμήματα π.χ. δημιουργία υποχρεωτικού μηχανισμού μετακίνησης μαθητών (β.λ. ΠΔ 79), οι προβλέψεις των παραγράφων α, β, γ στο πολυνομοσχέδιο για «οργανικότητα του σχολείου», ο «υφιστάμενος αριθμός μαθητών», ο «αριθμός μαθητών που θα προκύψει», ως κριτήρια συγχωνεύσεων θα οδηγήσει στο κλείσιμο σχολείων που παρότι καλύπτουν μορφωτικές και κοινωνικές ανάγκες δεν χωράνε στο «μνημονιακό κοστούμι» που ράβει η  κυβέρνηση και το κουαρτέτο. Άμεσα θα συγχωνευτούν σχολεία που στεγάζονται στον ίδιο χώρο. Τέλος η προσπάθεια που γίνεται να συνδεθούν οι συγχωνεύσεις με την εφαρμογή των προβλέψεων του ν. 1566/1985 για την οργανικότητα των σχολείων θα οδηγήσει στη συρρίκνωση των ολιγοθέσιων Δημοτικών και Νηπιαγωγείων αλλά και το κλείσιμο Λυκειακών τμημάτων Γυμνασίων, τομέων και κατευθύνσεων σε Λύκεια και ΕΠΑΛ.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12/1 ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΜΕ ΣΤΗΝ ΟΜΟΝΟΙΑ ΣΤΙΣ 12:00

ΟΛΟΙ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 15/1 ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΜΕ ΣΤΗΝ ΟΜΟΝΟΙΑ ΣΤΙΣ 18:00

ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗ ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ (12:00 ΜΕΧΡΙ ΛΗΞΗ ΩΡΑΡΙΟΥ). ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΗΣ ΟΛΜΕ (3ΩΡΗ + ΣΤΑΣΗ ΔΗΜΟΣΙΟΥ). ΑΞΙΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΗΣ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΤΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΔΟΕ.

 

Στην Κατηγορία : ΠΑΙΔΕΙΑ
ip[
Exit mobile version